روش های مراقبت در مقابل عفونت پیرسینگ

سناتورمد جمعه 28 شهریور 1399 - 21:44
روش های مراقبت در مقابل عفونت پیرسینگ

چگونه در مقابل عفونت پیرسینگ از خود مراقبت کنیم؟

چگونه در مقابل عفونت پیرسینگ از خود مراقبت کنیم؟ این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه بیش تر افراد را به خود مشغول کرده است و با این وجود می تواند موضوع بسیار مهمی تلقی شود. با افزایش میزان طرفداران استفاده از پیرسینگ مشکلات و مسائل مربوط به آن نیز افزایش پیدا می کند و از این رو می بایست در مورد این گونه مسائل اطلاعات کافی را کسب نمود تا در صورت بروز مشکل سعی در درست کردن آن کرد. استفاده از پیرسینگ های مختلف از سال های قدیم در بین برخی فرهنگ ها مرسوم بوده است و مردم در سنین مختلف از آن استفاده می کردند.

پیرسینگ زنانه

اما امروزه استفاده از این محصول و زیورآلات به گونه ای زینتی محسوب می شود و جوانان اغلب در برخی نقاط بدن خود از آن استفاده می کنند. پیزسینگ ها انواع و مدل هایی دارند که در صورت استفاده نادرست از آن ها و نیز استفاده از پیرسینگ های نامرغوب این نقاط بدن دچار عفونت می شود و عارضه های پوستی را به دنبال دارد. عفونت پیرسینگ ناشی از استفاده نا صحیح می باشد و می بایست به درمان آن رسیدگی کرد. اما قبل از درمان سعی در این می شود که از بروز عفونت پیرسینگ نهایت جلوگیری را به عمل آورد.

این مقاله برای آن دسته از افرادی ارائه شده است که اطلاعات کافی در مورد پیرسینگ و عفونت پیرسینگ ندارند اما علاقه به داشتن و استفاده کردن از آن دارند. از این رو برای آگاهی بیش تر آن ها مطالبی به صورت خلاصه در ادامه آمده است که می توانند آن را مطالعه نمایند.

علت بروز عفونت پیرسینگ

همان طور که گفته شد پیرسینگ ها انواع مختلف و گوناگون دارند از این رو دارای جنس های مختلف نیز می باشند. به همین خاطر در انتخاب این موارد باید دقت و توجه کرد تا به محصولی مد نظر خود رسید. برخی از این محصولات از جنس هایی با درجه کیفی پایین ساخته شده اند که با توجه به حساس بودن محل استفاده از پیرسینگ ممکن است بدن را دچار عفونت پیرسینگ کنند. از این رو انتخاب جنس در درجه اول حائز اهمیت است و می بایست در مورد انواع آن اطلاعات کافی را داشت.

برخی از این محصولات ضد حساسیت هستند از این رو برای انواع پوست های حساس نیز به کار می روند. در برخی مناطق بدن مانند ناف حفره ای که بر روی بدن برای استفاده از پیرسینگ ایجاد می شود در محلی حساس واقع شده است از این رو باید به محصول مورد استفاده برای این ناحیه توجه کرد تا دچار عفونت پیرسینگ نشد. از سویی دیگر این مناطق در داخل گوشت بدن اتفاق می افتد به همین خاطر محصولی با کیفیت برای استفاده در آن لازم و ضروری است.

پیرسینگ گوش

محصولات ضد حساسیت در تماس با نقاط مختلف بدن آسیبی ایجاد نمی کنند. به این صورت ممکن است در طول استفاده هیچ گونه آسیبی برای افراد ایجاد نشود. از آن جایی که برخی از افراد به محصولات ضد حساسیت نیز آلرژی دارند تنها گزینه برای آن ها استفاده از پیرسینگ طلا می باشد که هیچ گونه خطری برای نقاط مختلف بدن ایجاد نمی کند. این محصولات ضد حساسیت ضد زنگ نیز می باشند. از این رو در طولانی مدت می توانند در محل زیبایی را به ظاهر افراد وارد کنند.

استفاده از پیرسینگ قبل از خوب شدن نقطه مورد نظر افراد را دچار عفونت پیرسینگ می کند. برای استفاده از این محصولات در محل هایی مانند ناف لب گوش بینی و مانند این ها حفره و سوراخی ایجاد می شود که محصولات در داخل آن فرورفته و تشکیل ظاهری جذاب می کنند. به همین خاطر زخم ایجاد می شود. این زخم ها باید به طور کامل خوب شوند تا از پیرسینگ ها استفاده شود. زمانی که قبل از خوب شدن افراد پیرسینگ را استفاده می کنند بدن آن ها دچار عفونت پیرسینگ می شود.

اقداماتی جهت جلوگیری از عفونت پیرسینگ

زمانی که افراد سوراخ و حفره را ایجاد می کنند تا از محصولاتی مانند پیرسینگ استفاده نمایند می بایست از این محل ها برای جلوگیری از عفونت پیرسینگ مراقبت به عمل آورند تا دچار آسیب نشوند. مراقبت از نقاط ایجاد شده برای استفاده از پیرسینگ ساده است و نیاز به تحمل فراوان دارد. برخی از افراد پوست هایی دارند که در مقابل زخم دیر تر خوب می شود و برخی دیگر به سرعت محل مورد نظر را خوب می کند. به این صورت زمان خوب شدن سوراخ پیرسینگ در افراد مختلف گوناگون است و نیاز به توجه دارد.

پیرسینگ جدید

برای این کار در ابتدای کار به طور مداوم می بایست محل را با الکل شستشو داد و به تمیز نگه داشتن این بخش کمک فراوان کرد. از این رو مراقبت از محصول به بیش ترین میزان انجام می شود و دائم الکل زدن به محل باعث ضد عفونی کردن آن نقطه می شود تا عفونت پیرسینگ رخ ندهد. از سویی دیگر این کار باید با استفاده از پنبه انجام شود. برای این کار میزانی الکل را بر روی قطعه پنبه می ریزیم و سپس با تکرار بر روی محل زخم می مالیم. به این صورت روزانه محل مورد نظر ضد عفونی می شود از بروز هر گونه عفونت پیرسینگ جلوگیری می شود.

پنبه را می بایست در محلی قرار دهید و نگه داری کنید که عاری از هر گونه آلودگی باشد تا در صورت بر خورد به زخم آن را دچار عفونت نکند. علاوه بر این موارد محل سوراخ شده باید از گرما و تعریق در امان باشد. به همین خاطر اگر در قسمت ناف حفره ایجاد کرده اید می بایست از قرار دادن کمر شلوار در آن ناحیه خود داری کنید تا تعریق رخ ندهد و این قسمت دچار عفونت پیرسینگ نشود. اگر مراقبت از نقطه ایجاد شده برای استفاده از پیرسینگ به درستی انجام شود دیگر عفونت پیرسینگ رخ نمی دهد و با خیالی آسوده از محصول استفاده می شود.

عوارض ناشی از عفونت پیرسینگ

اگز به هر دلیلی در منطقه مورد نظر عفونت پیرسینگ ایجاد شد و در صورت استفاده از زیورآلات نامرغوب این نقطه روند عفونت خود را ادامه داد افراد دچار مشکل می شوند و گاه بسیار آزار دهنده می شود. سوراخ پیرسینگ دارای بخشی باز در گوشت بدن می باشد. در برخی مناطق نیز مانند گوش در نرمه آن ایجاد می شود. به هر حال با این گونه قرار گیری ایجاد عفونت پیرسینگ در احتمال بالایی قرار دارد و با یک بار غفلت و بی توجهی ممکن است این عفونت ادامه دار باشد.

در محلی که عفونت رخ می دهد مدام چرک خارج می شود و محل مورد نظر متورم می شود. تورم و قرمزی علائم اصلی ایجاد عفونت پیرسینگ است که با ملاحظه آن می بایست سریع اقدامات لازم را به عمل آورد. اقدامات مراقبت از عفونت پیرسینگ الکل زدن مداوم و شستشوی دائمی محل مورد نظر می باشد که می توان با این کار به راحتی نقطه مد نظر را پاکیزه نمود. از آن جایی که محل مورد نظر مرطوب می باشد باید هر چه بیش تر در خشک نگه داشتن ناحیه مورد نظر اقداماتی انجام داد.

پیرسینگ بینی

از این رو برای داشتن پیرسینگ های مختلف در رنگ ها و طرح های گوناگون باید با دقت به محل مورد نظر رسیدگی کرد تا شاهد این گونه عوارض نشد. در برخی موارد نیز پس از ایچاد عفونت پیرسینگ محل متورم باقی می ماند و گاهی بعد از خوب شدن نیز ایجاد گوشت اضافه می کند. از این رو ظاهری بد و ناپسند ایجاد می شود که برای افراد مناسب نمی باشد. با این وجود در صورت استفاده از زیورآلات نیز بدن و پوست آن زیبایی اولیه را نخواهند داشت و در نظر افراد نامطلوب باقی می ماند. به همین خاطر است که باید در نگه داری محل ایجاد شده مراقبت های لازم را انجام داد.

درد در ناحیه ای که عفونت پیرسینگ رخ داده است زیاد است. به همین خاطر افراد به سرعت متوجه این امر خواند شد. به طوری که با هر بار دست زدن به منطقه حس درد احساس می شود و می تواند به وضوح نمایان باشد. به همین خاطر است که در زمانی که در بخشی درد حس می شود علت اصلی وجود عفونت می باشد. بنابراین علائم اصلی ایجاد عفونت پیرسینگ درد و تورم و قرمزی می باشد و چرک هایی که به طور مداوم از بخش مورد نظر خارج می شود.

استفاده از پیرسینگ استیل برای جلوگیری از عفونت پیرسینگ

همان طور که گفته شد عفونت پیرسینگ در برخی مواقع ناشی از استفاده از پیرسینگ های نامرغوب است و به این صورت دچار آسیب می شود. به همین خاطر باید از محصولات مرغوب و با کیفیت استفاده کرد که دارای ویژگی های مطلوبی هستند و می توانند بهترین نوع در زمان استفاده باشند. بدلیجات استیل از جمله این موارد می باشند که بدن را در مقابل عفونت پیرسینگ در امان نگه می دارند. به شرط آن که افراد پس از خوب شدن کامل محل مورد نظر از پیرسینگ استفاده کنند.

پیرسینگ گوش

بدلیجات استیل مانند پیرسینگ استیل دارای رنگ ثبات می باشند و علاوه بر آن ضد حساسیت می باشند. از این رو مناسب ترین گزینه به حساب می آیند تا بتوان به طور دائمی از آن بهره مند شد. این گونه از زیورآلات بدل عفونت پیرسینگ را به حداقل می رساند و از آن جایی ک دارای قیمت مناسب هستند می توانند با تعداد بالا توسط همه اشخاص خریداری شود.

خرید پیرسینگ باکیفیت برای جلوگیری از عفونت پیرسینگ

در زمانی که افراد علاقه به داشتن پیرسینگ دارند اما توانایی خرید محصولات اصل را ندارند می توانند با در دست داشتن اطلاعات کافی در مورد محصولات مختلف وارد سایت فروشگاه بدلیجات سناتور مد شوند و از بین محصولات فراوان پیرسینگ مد نظر خود را خریداری کنند. این فروشگاه محصولات زیادی دارد و تنوع در آن به بیش ترین میزان است. از این رو هر فردی با مراجعه به آن می تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد