دستبند دخترانه فانتزی

سناتورمد جمعه 18 بهمن 1398 - 15:28
دستبند دخترانه فانتزی

دستبند استیل دخترانه فانتزی

دستبند دخترانه فانتزی در طرح ها و رنگ های بی نظیر توانسته در مدت کم طرف داران زیادی کسب کند. امروزه دختران جوان تمایل کم تری به خرید طلا و جواهر دارند و تصور می کنند این زیورآلات زنانه هستند. اما با آمدن بدلیجات شکیلی که در عین زیبایی آن فانتزی بودن خواست دختران را هم دارد بیش تر به سمت این اکسسوری شکیل تمایل پیدا کرده اند.

دختران جوان همواره خاستار زیبایی و به روز بودن هستند که هر روز انواع متنوعی از این دستبند دخترانه فانتزی روانه بازار شده و با توجه به تقاضای افراد بر تعداد انواع آن افزوده می شود. دستبند دخترانه فانتزی به چند مدل تقسیم می شوند:

دستبند دخترانه فانتزی مهره ای

این دستبند زیبا و به روز ساخته شده از مهره هایی در اندازه های مختلف مورد پسند خیلی از دختران قرار می گیرد و آن را برای استفاده روزانه و حتی ست کردن با لباس بیرون انتخاب می کند. انواع متعددی دارد و بر اساس هر سلیقه ای پسندیده می شود. نوعی از آن دارای مهره های بزرگ می باشد که در بین آن مهره های کوچک تر با رنگ مخالف بر روی زنجیری از جنس فلز به صورت تسبیح قطار شده اند. این مهره  ها در ساختار خود دارای دو نوع هستند برخی از آن ها ساده اما برخی دیگر دارای طرحی با کنده کاری روی خود هستند.

جنس این مهره ها اغلب چوبی و پلاستیکی بوده اما بهترین نوع آن فلزی می باشد. در برخی دیگر پلاکی از جنس فلز در وسط دست بند آویزان می باشد که دارای زیبایی و تنوع بسیاری است. در واقع گستردگی مدل در این اکسسوری بسیار زیاد می باشد وهمه سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهد. در مدلی دیگر از دستبند دخترانه فانتزی مهره ها در فواصل یک اندازه از هم بر روی بافتی زنجیری از جنس فلز قرار دارند و زیبایی دو چندانی به ظاهر شما می دهند. این دستبند دخترانه فانتزی دارای مهره هایی با رنگ ثابت بوده و اکسسوری خوبی برای استفاده طولانی مدت می باشد.

دستبند دخترانه فانتزی

دستبند دخترانه فانتزی استیل

این دستبند دخترانه فانتزی بسیار شکیل بوده و بهترین نوع دستبند فانتزی از نظر مخاطبان خود می باشد. ساختار آن دارای چند نوع است که هر کدام طرف داران خود را دارند. برخی از آن دارای بافت بسیار ظریفی می باشند که در بین آن نگین کار شده است و برخی دیگر از بافت ظریف و ریز تشکیل دهنده آن یک یا چند پلاک ریز آویزان شده است. این اکسسوری بی نظیر در واقع از روی نمونه های اصل طلا و جواهرات ساخته شده است و نمونه خوبی برای استفاده در مجالس و میهمانی ها است.

دستبند زنانه استیل فروهر کد DZ 1000

در برخی از انواع این دستبند دخترانه فانتزی استیل پلاکی بزرگ ساخته شده از اسمی خاص یا طرحی خاص قرار دارد که به دو طرف این پلاک زنجیری نازک متصل است. این پلاک ها را می توان بر اساس طرحی که می خواهیم سفارش داده تا آن را برای ما بسازند. این اکسسوری زیبا هدیه بسیار گران قدری برای عزیزان ما می تواند باشد هم چنین یک یادگاری برای روز های خاص گردد. برخی از نمونه های این دستبند دخترانه فانتزی تشکیل شده از یک رشته بافت است که در سادگی زیبایی بسیار چشم گیری دارد.

دستبند دخترانه فانتزی چرم

این دستبند زیبا از یک مچ بند چرمی و یک پلاک از جنس استیل تشکیل شده است. این پلاک ها دارای تنوع بسیاری در ارگونومی هستند هم چنین رنگ و جنس چرم به کار رفته در این دست بند دخترانه فانتزی با هم متفاوت می باشد. این پلاک ها ممکن است طرحی از یک شیء باشد یا اسمی خاص که با هنری زیاد و زیبا به شکل یک پلاک در آمده است. در برخی از این پلاک ها تراش های ظریفی طرحی زیبا را کنده کاری کرده اند که در نوبه خود بسیار شکیل بوده و مخاطبان خاص خود را دارد.

شما می توانید با سفارش این دستبند ها به هر شکلی که مایلید آن را به راحتی دریافت و استفاده کنید. برخی از انواع دستبند دخترانه فانتزی چرم دارای مچ بندی با ضخامت اندک می باشند که همانند بند های باریک به تعداد یک یا بیش تر به دور مچ پیچیده اند. این رشته بسیار باریک به دو طرف پلاک تشکیل دهنده دستبند دخترانه فانتزی متصل می شود و به وسیله یک قفل ظریف به مچ می چسبد. رنگ این بند ها و مچ بند های چرم بسیار متنوع بوده و بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شوند.

دستبند دخترانه فانتزی

دستبند دخترانه فانتزی کریستال

این دستبند بسیار زیبا و خیره کننده در واقع از تعدادی کریستال که به اشکال هندسی در آمده اند و بر روی زنجیری فلزی سوار می باشند تشکیل شده است. این کریستال های ریز و درشت بیش تر به شکل دایره ساخته می شوند اما اشکال دیگری هم پایه ساخت آن ها هستند مثل مربع شیش وجهی و غیره… در بین این کریستال ها ممکن است نگین های زیبایی هم کار شده باشد.

این اکسسوری بی نظیر گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با لباس های مجلسی مناسب میهمانی ها می باشد. رنگ این کریستال ها در دستبند دخترانه فانتزی گوناگون است و به هر رنگ که بخواهید در بازار موجود می باشد و هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

راهنمای خرید دستبند دخترانه فانتزی

در انتخاب و خرید این اکسسوری شکیل باید به چند نکته توجه کرد. اول این که کیفیت لازم را داشته باشد. در واقع منظور از کیفیت لازم جنس این زیورآلات است که برای استفاده طولانی مناسب می باشد یا خیر. این بدلیجات باید به گونه ای باشد که با گذشت زمان و برخورد با مواد مختلف دچار تغییر رنگ نشود. و حتی دچار رنگ پریدگی نشود. هم چنین باید دارای جنسی باشد که ظرافت کامل  در ساخت آن رعایت شده باشد. و این که از محل معتبر خریداری شود.

در میان تمامی راه های خرید این اکسسوری زیبا خرید از فروشگاه های اینترنتی راهی بسیار ساده و سریع و در عین حال امن از لحاظ کیفیت می باشد که با ارائه نمونه های متعدد محلی مناسب برای خرید دستبند دخترانه فانتزی است. فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد جزو این دسته از فروشگاه های آنلاین می باشد که با فروش محصولات با کیفیت و ارزان و در عین حال دارای تنوع بسیار زیاد سعی در این دارد تا محیطی مناسب برای خرید خوب شما فراهم کند و شما را در یک خرید با کیفیت و به صرفه یاری دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد