دستبند دخترانه استیل و مهره ای

سناتورمد یکشنبه 12 مرداد 1399 - 22:09
دستبند دخترانه استیل و مهره ای

دستبند دخترانه استیل و مهره ای

دستبند دخترانه استیل و مهره ای نوعی دست بند استیل است که در رنگ ها و طرح های متنوع زیبایی بی نظیری را به نمایش می گذارد. طرح های متفاوتی که در ساخت آن به کار رفته باعث شده که در مدت کم طرف داران زیادی را جذب کند. این اکسسوری شیک ازآن دسته از اکسسوری های جدید می باشد که به تازگی و بنا بر تقاضای افراد روانه بازار شده است.

این بدلیجات با استفاده از ابزارالات حرفه ای و با دستان هنرمند یک طراح ساخته شده و ارزش هنری زیادی دارد و به علت تشابه با طلا و نمونه های اصل جایگزین خوبی برای این اکسسوری ها می باشد. در زیر به توضیح دسته بندی این زیورالات شکیل می پردازیم.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای

دستبند دخترانه استیل و مهره ای نگین دار

ساختار کلی این اکسسوری به این صورت است که بافتی از جنس استیل دارای مهره های رنگارنگ و نگین های ظریف به دور مچ پیچیده شده و ارگونومی این دستبند ها را تشکیل می دهند. در اکثر این دستبند استیل دخترانه مهره ها به صورت تسبیح پشت سر هم قرار دارند و بر روی رشته بافت بر روی هم سوار شده اند و در انتها با یک قفل استیل در جای خود قرار می گیرد. نگین های موجود در ساختار این بدلیجات به روز ممکن است بر روی مهره ها قرار گرفته باشد.

در برخی از انواع دیگر این مهره های زیبا در ما بین بافت زنجیر استیل قرار گرفته و نگین های ریزی را در وسط خود جای داده اند. این نگین های شکیل ممکن است در برخی از مدل ها اندازه ای بزرگ داشته و یک عدد در بین تعدادی مهره رنگارنگ باشد. این نمونه ها از روی ترکیبات اروپایی ساخته شده اند و مشابه آن را در بین جواهرات ایتالیایی می توان یافت. رنگ های گوناگون این دستبند استیل باعث شده تا برای ست کردن با هر نوع لباسی مناسب شود.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای پلاک دار

این اکسسوری بی نظیر می توانند یک هدیه گران قدر برای عزیزی یا یک یادگاری زیبا برای یک روز قشنگ باشد. در واقع امکان این که این دستبند دخترانه استیل قابل سفارش به هر شکلی که می خواهیم می باشد باعث شده تا طرفداران زیادی در بین دختران جوان پیدا کند. ساختار آن بسیار ساده و ظریف می باشد اما همین سادگی و ظرافت باعث ایجاد تنوعی بیش از اندازه شده است. قرار گرفتن پلاک ها بر روی دستبند دخترانه استیل به دو نوع می باشد.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای

برخی از ان دارای پلاکی است که در وسط دستبند قرار دارد و مهره ها و زنجیر استیل به دو طرف پلاک متصل هستند. این مهره ها در نمونه هایی اندازه ی بزرگی دارند در این صورت یک یا دو مهره به کنار پلاک متصل است اما در غیر این صورت چندین مهره در کنار این پلاک زیبا قرار دارند. این پلاک ها در طرح های مختلفی ساخته می شوند که عمده ترین طرح آن ساخت پلاک اسم است که محبوبیت خیلی زیادی در بین دختران دارد.

مدل دیگری از این دستبند دخترانه استیل به این شکل است که در وسط دستبند و وسط مهره ها پلاکی زیبا از جنس استیل اویزان می باشد. این پلاک نیز می تواند هم اسم باشد هم شکلی از یک اشیاء. نمونه بسیار زیبای این دستبند دخترانه استیل با پلاک خدا می باشد.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای رنگی

این نوع از دستبند دخترانه استیل به صورت کاملا ساده ساخته می شود و برای استفاده روزانه و دائمی و حتی برای استفاده در دانشگاه یا محیط کار نیز مناسب است. ساختار آن از مهره های رنگارنگ بزرگ و کوچیک ساخته شده که در اندازه های مختلف در کنار هم قرار دارند.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای رنگی

زنجیری از جنس استیل آن ها را در بر می گیرد. این دست بند بسیار مناسب جهت استفاده در ترکیبات فانتزی و اسپرت می باشد و در شو های لباس اسپرت نیز کاربرد زیادی دارد. جنس این مهره ها اغلب چوبی می باشد و در طی مدت ها استفاده رنگ آن دچار تغییر نمی شود و حتی دچار رنگ پریدگی نمی شود.

ویزگی های دستبند دخترانه استیل و مهره ای

شاید برای شما سوال پیش امده باشد که چرا باید دستبند استیل را خرید؟ پاسخ به این سوال به این شرح است که خصوصیاتی که در این دستبند دخترانه استیل و مهره ای لحاظ شده باعث این خرید می باشد و این خصوصیات این است که اولا ضد حساسیت می باشد ثانیا رنگش ثابت می ماند.

این دو نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که این اکسسوری در واقع جایگزین یک زیورالات اصل می شود و باید در طی استفاده طولانی مدت دچار تفییر نشود. هم چنین قیمت پایینی که در مقایسه با سایر اکسسوری ها دارد باعث شده خریدی به صرفه و ارزان باشد. این محصولی بسیار شکیل می باشد و تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهد.

دستبند دخترانه استیل و مهره ای

خرید دستبند دخترانه استیل و مهره ای

در بین تمامی زیورالات خرید دستبند دخترانه استیل و مهره ای از ظرافت خاصی برخوردار است چرا که دست دائم در حال تماس با محیط بیرون بوده و برای ست کردن با لباس های بیرون مناسب است. در انتخاب و خرید دستبند دخترانه استیل با مراجعه به بازار و صرف وقت زیاد شاید نتیجه مطلوبی را کسب نکنید اما امروزه با مراجعه به فروشگاه های مختلف اینترنتی و ملاحظه محصولات و تنوع بی نظیر و زیادی که وجود دارد می توان در فرصت کمی بسیاری نمونه کار دید و خریدی آسان و سریع را داشت.

در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید باید به امنیت این فروشگاه ها هم توجه کرد و هم چنین دانست که آن ها محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهند. در این میان فروشگاه بدلیجات اینترنتی سناتور مد قابل اطمینان ترین فزوشگاه اینترنتی موجود بوده که با ارائه و فروش محصولات با کیفیت و بسیار متنوع محیطی امن را برای خرید دستبند دخترانه استیل و مهره ای فراهم اورده که با مراجعه به این فروشگاه و انتخاب و خرید از محصولات خوب آن می توانید یک خرید آسان و سریع را با ارسال رایگان به درب منزل داشته باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد