بند عینک

سناتورمد پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 20:25
بند عینک

بند عینک

بند عینک یکی از زیورآلاتی بوده که در بین تمامی افراد با هر سن و سالی در هر زمانی مورد استفاده قرار گرفته است. انواع و اقسام این اکسسوری شکیل باعث شده تا مخاطب های زیادی داشته باشد. امروزه دختران زیبا و خانم های با سلیقه که به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند با استفاده از این زیورآلات بی نظیر و ست کردن آن با انواع لباس های اسپرت و فانتزی خود به آراسته بودن خود می افزایند و جلوه ویژه ای را به خود می دهند.

دسته بندی این گروه از محصولات بر اساس آرگونومی و مواد تشکیل دهنده این محصول زیبا شکل گرفته است که در زیر به انواع و اقسام این کالای شیک می پردازیم.

بند عینک

گروه بندی بند عینک

بند عینک به منظور نگه داری بهتر از عینک و برای نگه داری آن روی گردن ساخته شده است که مانند گردنبند به دور گردن انداخته می شود. اما امروزه با گستردگی زیورآلات مختلف مردم همواره منتظر آمدن یک نوع اکسسوری جدید به بازار هستند. به همین منظور بند عینک هر ساله دچار تحول بیشتر شده و دارای آرگونومی های شکیل در رنگ ها و طرح های بی نظیر مورد استفاده و پسند تمامی گروه های مختلف شده است. این تنوع به گونه ای بوده که محصول را به چند گروه تقسیم کرده است.

بند عینک ساده چرمی

منظور از بند عینک ساده همان ساختار معمولی و اولیه است که از یک بند چرمی بلند به همراه دو آویز در انتهای دو سر بند تشکیل شده است. این دو آویز درون دسته عینک رفته و این بند نیز به دور گردن انداخته می شود. جنس این بند ها اغلب چرم می باشد اما برای ارزان بودن ان امروزه از چرم مصنوعی نیز برای ساخت آن استفاده می شود. جنس آویز های دو سر بند عینک ساده نیز ممکن است از هر فلزی باشد اما همان ساختار معمولی و اولیه بند عینک است که از یک بند چرمی بلند به همراه دو آویز در انتهای دو سر بند تشکیل شده است.

این دو آویز درون دسته عینک رفته و این بند نیز به دور گردن انداخته می شود. جنس این بند ها اغلب چرم می باشد اما برای ارزان بودن آن امروزه از چرم مصنوعی نیز برای ساخت آن استفاده می شود. جنس آویز های دو سر محصول ساده نیز ممکن است از هر فلزی باشد اما مرغوب ترین آن جنس استیل است که ضد زنگ بوده و تغییر رنگ نمی دهد. با ایجاد تنوع های زیاد در بند عینک این مدل از آن بیش تر مورد پسند افراد میانسال و برای مصرف مداوم در جلسات از آن استقاده می شود.

بند عینک

بند عینک مرواریدی

این بند عینک فوق العاده شکیل و زیبا از آن دسته از زیورآلات فانتزی است که در بین دختران جوان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. ساختار آن به چند صورت است. نوعی از آن مانند رشته ای از تسبیح می ماند که از مروارید هایی به رنگ های بی نظیر و  متنوع ساخته شده است. این مروارید ها به وسیله یک جنس از نخ در کنار هم قرار گرفته و محصولی بسیار زیبا را پدید آورنده اند. در دو سر این رشته از مروارید نیز دو آویز وجود دارد که درون دسته عینک رفته و باعث قرار گرفتن آن روی گردن می شود.

نوع دیگری از این کالای شکیل به این گونه است که زنجیری از جنس استیل رنگ ثابت مروارید های زیبا و رنگارنگ را بر روی خود نگه داشته و جلوه بسیار قشنگی را به ظاهر شما می دهد. تفاوت آن با نوع قبل این است که تمامی بند عینک دارای مروارید نیست. در واقع مروارید ها با فاصله های منظم از هم قرار گرفته اند و فضای بین آن ها را زنجیری زیبا پر کرده است. رنگ های مروارید ها بسیار گوناگون می باشد که می توان آن را با انواع لباس های فانتزی و شیک خود در میهمانی ها و یا استفاده مداوم ست کرد.

بند عینک سنگی

زیبا ترین نوع بند عینک نمونه ای بوده که بدنه آن سنگی می باشد که از سنگ های بی نظیر و شکیل تشکیل شده است. این مدل از کالا سنگی ساختاری مشابه محصول مرواریدی دارد با این تفاوت که این سنگ ها در ابعاد کوچک و جنس های مختلف بر روی زنجیری از جنس استیل قرار گرفته اند. سنگ های تشکیل دهنده این مدل از بند عینک با نمونه های اصل خود هیچ تفاوتی ندارد و تنوع آن ها بسیار گسترده می باشد.

بند عینک

این سنگ ها اشکال مختلفی نیز دارا هستند ممکن است یک سنگ از سنگ های تشکیل دهنده این کالا به شکل گرد باشد و سنگی دیگر به شکل یک ستاره کوچک. این بند عینک مورد پسند تمامی افراد با سلیقه می باشد.

بند عینک مناسب چه نوع عینک هایی است؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بند عینک مناسب چه نوع عینک هایی پاسخ به این سوال بر میگردد به سلیقه افراد می باشد. گاهی یک محصول مورد نظر آن چنان مناسب یک عینک است که گویی برای آن ساخته شده. بند عینک به منظور محافظت بیش تر از عینک و هم چنین آسان بودن دسترسی به عینک ساخته شده است پس در حالت کلی مناسب تمامی عینک ها بوده و هم چنین این بند عینک برای عینک های آفتابی نیز مناسب است. یک کالای سنگی شیک را می توان به زیبایی با یک عینک افتابی به رنگ دودی ست کرد.

بهترین روش خرید بند عینک

با توجه به تنوع بند عینک و رنگ بندی آن و هم چنین دشوار بودن مراجعه به چندین فروشگاه برای خرید بند عینک مناسب بهترین روش برای خرید یک بند عینک شکیل خرید از فروشگاه های اینترنتی است که در این میان فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد حرف اول را در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت ترین زیورآلات و بدلیجات بی نظیر می زند. این فروشگاه بزرگ با محصولات بسیار زیاد یک محیط کاملا امن را فراهم نموده تا با خیال راحت و با تکیه بر کیفیت بی نظیر محصولات یک خرید عالی و ارزان را داشته باشید و با ارسال رایگان ان را در کم ترین زمان ممکن درب منزل در سراسر ایران دریافت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد