قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس

سناتورمد دوشنبه 16 اسفند 1400 - 15:28
قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس اصل

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس بر اساس برخی آیتم ها تعیین می شود اما اغلب بسته به ابعاد و جنس بدنه آن دارد که میزان کارایی و کیفیت را مشخص می کند. تخت بادی برای به آرامش رسیدن بدن در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ظرفیت های تک نفره و دو نفره و کودک نیز می باشد. به این ترتیب افراد بر اساس موقعیت خود و نیاز خود نسبت به انتخاب و خرید تخت بادی اقدام می کنند و از آن بهره مند می شوند. تخت بادی جایگزین تخت خواب های دیگر می شود و می تواند برای استفاده کنندگان بهترین موقعیت را ایجاد سازد تا از راحتی زیادی برخوردار شوند و بتوانند در محیطی با استاندارد های لازم قرار گیرند. تخت بادی که در خصوص آن صحبت می کنیم دارای ظرفیت دو نفره می باشد و از بدنه ای اورجینال برخوردار است. بنابراین می توان آن را جزو پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین محصولات بادی درنظر گرفت که در نهایت کیفیت آماده بهره برداری علاقه مندان می باشد. تخت بادی مد نظر دارای رویه های مختلف است که این آیتم نیز تعیین کننده قیمت آن می باشد.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس

با توجه به این موارد انتخاب بهترین تخت بادی نیز در گرو چنین آیتم هایی می باشد و بر اساس نیاز افراد خریداری می شود. بحث در خصوص قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس بسیار گسترده می باشد که با هم به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس بر اساس جنس

هر یک از تخت های بادی از بدنه ای تشکیل شده اند که از نهایت کیفیت برخوردار است اما برخی از آن ها دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشند که در تعیین قیمت محصول نقش مهمی ایفا می کند. محصول مورد نظر دارای دو مدل از رویه می باشد که با این سبک می توان انتخابی درست را انجام داد. برخی از آن ها از رویه های مخمل تشکیل شده اند که میزان نرمی و لطافت زیادی را ایجاد می سازد. مواردی که از رویه مخمل تشکیل شده اند نیز به دو صورت ظاهر می شود. انواعی از تخت های بادی به این صورت هستند که رویه به طور کلی مخمل می باشد. در نتیجه زیر محصول نیز از مخمل تشکیل شده است و ضخامت زیادی را ایجاد کرده است. این گونه تخت بادی دو نفره اینتکس دارای قیمت بیش تری است. چرا که ضخامت ایجاد شده بیش تر می شود و همچنین دارای سازگاری بیش تر نیز خواهد شد. علاوه بر این موارد محصول جزو محصولات جذاب قرار می گیرد که در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین مناسب به جای تخت خواب های دیگر می باشد. محصول مورد نظر رویه ای قابل شستشو را ایجاد می کند که می توان با دستمال نمدار لک های رویه محصول را برطرف نمود.

از این رو دارای امکان استفاده آسان است و مورد محبوبیت عده زیادی قرار می گیرد. نمونه دیگری از تخت های بادی از رویه ای با جنس پی وی سی تشکیل شده اند که تنها روی محصول از جنس جیر می باشد. در واقع رویه آن از پی وی سی با نوع جیر تشکیل شده است و کف و کناره ها از پی وی سی طرح چرم می باشد. این گونه از محصولات نیز به نوبه خود از جذابیت ظاهری برخوردار می باشد و می تواند برای برخی از افراد محبوب ترین محصول به حساب بیاید. در بخش کف دو لایه بیش تر قرار گرفته است تا افراد با خیالی آسوده محصول را بر روی سطوح گوناگون قرار دهند. به دلیل کم بودن رویه ای که با نوع پی وی سی جیر می باشد قیمت خرید این نمونه از تخت های بادی کم تر خواهد بود. در نتیجه توانایی افراد نسبت به خرید آن ها بیش تر می باشد و می توانند محصول را برای مکان های مختلف سفارش دهند.   انواع مختلف تخت بادی اینتکس که با ظرفیت دو نفره آماده فروش می باشد را می توان در فروشگاه های مختلف مشاهده کرد و نسبت به خرید مورد مناسب نیز اقدام کرد.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس تاجدار

یکی از جذاب ترین و زیبا ترین تخت خواب های بادی دو نفره با تاج و تکیه گاه ساخته شده است که ظاهری زیبا را ایجاد می کند و به منظور راحتی بیش تر نیز در نظر گرفته می شود. ساختار این محصول به این صورت است که در بخش بالایی بدنه و متصل به آن قسمت بر امده و بزرگی وجود دارد که مشابه با تاج تخت های چوبی و فلزی می باشد. این قسمت بادی و منحصر به فرد است و از ساختار بدنه تشکیل شده است. افراد می توانند هم به لحاظ زیبایی از آن استفاده کنند و هم در زمان نشستن بر روی تخت بادی به این قسمت تکیه دهند. با این شرایط راحتی زیادی ایجاد می شود و امکان قرار گیری به حالت نشسته بر روی تخت بادی نیز وجود خواهد داشت. تخت بادی دو نفره اینتکس با چنین ساختاری از قیمت بالا برخوردار می باشد.

چرا که یک بخش مجزا از سایر محصولات مشابه به بدنه متصل شده است و مزیت هایی را در پی دارد. در نتیجه هم بهره برداری بیش تری دارد و هم از جذابیت برخوردار می باشد. از این رو قیمت خرید آن به مراتب بیش تر از سایر تخت بادی ها خواهد بود. این ساختار اغلب در تخت های بادی با ظرفیت دو نفره مشاهده می شود و مناسب استفاده در اتاق خواب خواهد بود. افراد می توانند از این محصول زیبا و جذاب در اتاق خواب استفاده کرده و مورد استفاده مداوم قرار دهند. از این رو به عنوان یک محصول جایگزین به جای تخت خواب های فلزی و چوبی می باشد و از مزیت های بیش تری نسبت به ان ها برخوردار است.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس مسافرتی

از تمامی محصولات بادی می توان در مسافرت نیز استفاده کرد و موقعیت خوبی را برای خود و اعضای خانواده خود در محیط خارج از خانه مهیا ساخت. این محصول بی نظیر نیز مورد استفاده افراد در مسافرت قرار می گیرد و آن ها را دارای مزیت های مختلف می کند. انواعی از تخت های بادی که از ابعاد کم جا تر تشکیل شده اند و عرض کم تری نسبت به سایر تخت ها دارند می توانند گزینه ای مناسب برای به همراه داشتن در مسافرت باشند. به این صورت تخت بادی به راحتی در کنار سایر وسایل مناسب سفر قرار می گیرد و به همراه افراد به مکان های مختلف هدایت می شود. به جهت آسان بودن این حمل و نقل ساک حمل برای محصول در نظر گرفته شده است که بدنه به صورت تاشو در داخل آن جای می گیرد و به همراه افراد قرار می گیرد. قیمت خرید تخت بادی دو نفره اینتکس مسافرتی نسبت به مواردی که از بدنه ای بزرگ تر و حرفه ای تر برخوردار هستند کم تر می باشد.

در نتیجه کسانی که قصد سفر دارند و یا به طور مداوم به مسافرت می روند می توانند از نمونه های مسافرتی استقبال نمایند و نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. این محصولات دارای پمپ باد  سرخود می باشند که به وسیله اتصال به فندک خودرو شروع به کار می کند. مدت زمان راه اندازی تخت بادی کم می شود و در بازه زمانی کوتاه محصول برای استفاده آماده می گردد. به دلیل کاربرد آسان تخت بادی دو نفره اینتکس محصول مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است تا در نتیجه موقعیت خوبی نصیب آن ها شود و بتوانند در راحت ترین حالت ممکن نیز مسافرت کنند. همچنین در صورت اقامت در شب نیز امکان بهره مندی از سطوح طبی و استاندارد وجود داشته باشد.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس مرتفع

هر چه ارتفاع محصول بلند تر باشد به طبع می توان قیمت بیش تری برای خرید پرداخت کرد. چرا که مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصولات بیش تر خواهد بود و کاربرد بهتری نیز خواهند داشت. در نتیجه طبیعی است که برای داشتن چنین تخت های بادی هزینه زیاد تری پرداخت شود. تخت بادی دو نفره اینتکس مرتفع به عنوان یک تخت خواب کامل مد نظر قرار می گیرد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. بدنه دارای استحکام زیادی است و ساختاری محکم شامل آن شده است. در داخل تخت بادی ساختار سلولی ایجاد شده است که با باد شدن و راه اندازی متورم می شود و بدنه را با استحکام مورد نیاز برای استفاده آماده می سازد. در نتیجه با بلند تر شدن ارتفاع بدنه قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس و خرید آن

برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس که از قیمت مناسب و استاندارد برخوردار باشد تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد تا در نهایت محصولی استاندارد با ارزان ترین قیمت را به دست آورد. این خرید از انواع خرید های به صرفه می باشد تا علاقه مندان بتوانند بر اساس توانایی خود محصول مورد نظر و دلخواه خود را داشته باشند. فروشگاه اینتکس دارای نمایندگی های متعدد است که در سراسر کشور وجود دارد. به همین خاطر دسترسی به تخت بادی برای خرید آسان می باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد