جوراب های طرح دار

سناتورمد دوشنبه 4 اسفند 1399 - 13:33
جوراب های طرح دار

جوراب های طرح دار

اگر شما به سلامت پاهایتان اهمیت می دهید به هیچ عنوان نباید از پوشیدن جوراب امتناع کنید، فواید پوشیدن جوراب را می توانیم جدا از جنبه زیبایی آن، به دلایل پزشکی و سلامت نیز مرتبط بدانیم. همه افراد در رفت و آمدهای روزانه خود بارها شاهد نپوشیدن جوراب از جانب خود یا اطرافیان بوده اند. تنها دلیلی که می تواند نپوشیدن جوراب را از نظر خودمان موجه جلوه دهد این است که پا بدون جوراب در داخل کفش احساس سبکی و راحتی دارد که این اصلا درست نیست.

این روزها بسیاری از افرادی که به استایل کژوال و کلاسیک علاقه دارند، استایل خود را جوراب های طرح دار، کامل و چشمگیر می کنند. این نوع از جوراب ها فقط مناسب دختران جوان نیست و خانم‌ ها و آقایان حتی با کت و شلوار نیز می‌ توانند در هر سنی از جوراب های طرح دار و فانتزی و رنگی بهره ‌مند شوند. همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین لباس هایی که هر روزه توسط میلیارد ها نفر بر روی کره ی زمین، از مرد و زن و پیر و جوان و خوش پوش و… پوشیده و استفاده می شود، جوراب است.

جوراب در سال های اخیر در صنایع مد و پوشاک جایگاه ویژه ای پیدا کرده، دیگر شما فقط با جوراب های سفید و طوسی و مشکی مواجه نیستید شما با دنیایی از جوراب های طرح دار و رنگ های جذاب رو به رو هستید. طرح هایی که می ‌توانند جذابیت بصری بسیار زیادی ایجاد کنند. از طرفی کیفیت جوراب به دلیل تماس دائم با پوست بسیار مهم است. جوراب های نایلونی موجب بو گرفتن، ترک ترک شدن، رشد قارچ و باکتری و مشکلات پوستی می‌شود.

نخ جوراب باید از الیافی تهیه‌ شده باشد که رطوبت مناسب را به پا برساند، نه آن قدر رطوبت را نگه دارد که پا خیس شود و نه الیافی که تمام رطوبت را از دست بدهد و پا خشک شود. جوراب ‌های طرح دار نخی به دلیل خاصیت جذب رطوبت و ایجاد حساسیت کمتر، لطافت و آسایش بسیار مناسب‌ تر از جوراب های نایلونی بوده و کش های این جوراب ها ساق پا را نمی برد و از بخش داخلی پرز و نخ کش نمی شود، جوراب های نخ پنبه با صدها بار شستشو خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ واز همه مهم تر ضد بوی خود را از دست نمی دهد.

جوراب های طرح دار

همیشه در هنگام خرید یک سری معیارها برای انتخاب لباس در نظر گرفته می شود از قبیل تغییر فصل و شرایط آب و هوا، جایگاه اجتماعی و نوع استایل و سلیقه شخصی، که هر فرد آنها را در هنگام خرید لحاظ می کند و براساس آنها لباس و پوشاک مورد نیاز خود را خریداری می نماید، همه این ها در خرید جوراب های طرح دار و زیبا نیز باید مورد توجه قرار گیرد یعنی شما باید جوراب انتخابی خود را طبق نیاز و سلیقه تان بررسی کرده و خریداری نمایید.

اهمیت جوراب پوشیدن

جوراب پوششی است که نه تنها در شکل و شمایل شما تاثیر می گذارد بلکه از نظر بهداشتی نیز برای پای شما به عنوان قلب دوم، از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، بنابراین پوشیدن جوراب را در هر شرایطی به جز فصل تابستان و به هنگام استفاده از صندل آزاد از واجبات استایل شماست.

به دلیل قرارگیری طولانی مدت پا در درون کفش و عدم جابه ‌جایی هوا، پای شما به شدت عرق می کند. بنابراین اگر جوراب نپوشیده باشید این عرق به کف کفش شما نفوذ کرده و فضا و موقعیت مناسبی را برای رشد باکتری ها آماده می کند. بنابراین استفاده از جوراب‌ های طرح دار با کیفیت بخشی از رطوبت ناشی از عرق پا را جذب کرده و بیماری های ناشی از تعریق و خیس ماندن پا در درون کفش را به حداقل آن می رساند.

امروزه بسیاری تصور می‌ کنند که مدل جوراب های طرح ‌دار تنها مخصوص دختران جوان بوده و آقایان یا پسران جوان نمی ‌توانند از آن بهره ‌مند شوند. اما جالب است اگر بدانید که این روزها بسیاری از استایلیست‌ ها که به استایل رسمی با کت و شلوار مردانه علاقه ‌دارند، از جوراب های طرح دار مردانه، بهره ‌مند می ‌شوند که توجه بسیاری از علاقه ‌مندان مد و فشن را به خود جلب کرده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله به برترین مدل جوراب هاب طرح ‌دار می ‌پردازیم تا خرید ساده و شیک، در عین حال به یاد ماندنی را با ما تجربه کنید.

جوراب های طرح دار فانتزی

جوراب های طرح دار

جوراب های طرح دار و فانتزی یا رنگی رنگی باید ضد عرق، ضد باکتری، ضد بو، نخی و بسیار لطیف، شیک و در رنگ های شاد و زیبا باشد. این جوراب ها باید دارای الیاف طبیعی پنبه و کش، بدون فشار نامناسب بر ساق پا تولد و طراحی شوند. زیبایی و جذابیت بسیار این جوراب ها، این امکان را نیز فراهم می آورد که به عنوان یک هدیه کوچک و کاربردی بتوانید با توجه به سلیقه و علاقه تان آن جعبه را به عزیزانتان نیز هدیه دهید.

جوراب های طرح دار فانتزی رنگی یا ساده یکی از پرفروش ترین مدل های دو سال اخیر بوده که نه تنها افراد علاقه‌ مند به استایل کژوال، بلکه اشخاص علاقه ‌مند به استایل رسمی نیز می‌ توانند جوراب های طرح دار فانتزی را تهیه کرده و استایلی جذاب و شیک را برای خود داشته باشند. لازم به ذکر است خانم ‌هایی که به استایل اسپرت یا استایل‌ های رنگی و تابستانه علاقه دارند، نیز می ‌توانند از جوراب ‌های طرح دار و فانتزی بهره ‌مند شوند، چرا که انتخاب یک جوراب طرح دار و فانتزی، استایل ساده را جذاب‌، مدرن و منحصر به ‌فرد نشان می دهد.

جوراب های کالج

جوراب های کالج به جوراب ‌هایی هستند که معمولا فقط کف پا، پاشنه و نوک پنجه پا را پوشش می‌ دهند. ایده پوشیدن جوراب کالج ترند جدیدی نبوه و زمانی که مردم متوجه شدند این جوراب‌ ها مزایای بسیاری داشته، و به همین دلیل به یکی از جزهای جدا نشدنی کمد لباس خانم ‌ها و آقایان تبدیل شد. جوراب های کالج علاوه بر اینکه می ‌توانند شیک یا اسپرت باشند، سبک و راحت بوده و به شما این امکان را می‌ دهند تا با کفش ‌های کالج یا مجلسی به راحتی و بدون استرس جوراب بپوشید.

جوراب های طرح دار خالخالی

به تولید جوراب های خالخالی در رنگ ‌های مختلف میتوان اشاره کرد که این مدل جوراب نیز مورد استفاده آقایان و خانم ‌ها در هر سنی قرار می‌ گیرد و استایل کژوال، کلاسیک و مدرن را جذاب و چشمگیرتر می ‌کند. ناگفته نماند که جوراب خالخالی سفید و مشکی جزوء طرح‌ های پر فروش بوده و در چند سال اخیر جوراب راه راه و خالخالی دخترانه و پسرانه طرفداران بسیاری داشته است.

لازم به ذکر است این مدل جوراب های طرح دار، فروش بالایی در بازار دارد و مدل جوراب های طرح دار خالخالی، یکی از ترند های جذاب دخترانه است که می‌توانید آن را به همراه شلوارک یا دامن های جذاب ست کنید.

جوراب های طرح دار ساق بلند

جوراب های طرح دار

متفاوت ترین و مدرن ترین جوراب ها، جوراب های طرح دار ساق بلند بوده که مورد پسند استایل های به روز و مد می باشد. این جوراب ها می توانند مورد استفاده خانم ها و هم آقایان قرار گیرند و برای استایل های اسپرت و کژوال بسیار مناسب هستند. انواع جوراب های ساق بلند، دارای بلندی متنوع از زیر زانو تا بالای ران می باشند که قابل استفاده زیر شلوار و هم دامن نیز هستند.

این جوراب ها طرح دار تنوع رنگ بالایی داشته و طرح های متفاوتی از آن ها وجود دارد. در این مدل جوراب ها از طرح هایی همچون شکل حیوانات، گیاهان و یا شکل های فضایی استفاده می شود. همین طور در مدل های زنانه ی آن می توان به مدل هایی مانند نگین دار و ژله ای نیز اشاره کرد.

در آخر باید گفت که جوراب نیز مانند هر پوشش دیگری، پس از مدتی خراب می ‌شود. بنابراین این موضوع را در نظر داشته باشید که عمر مفید جوراب، به ویژه اگر زیاد پوشیده شود، تنها شش ماه است و همینطور لازم به ذکر است که جوراب پوشیدن تنها مختص زمانی که شما از منزل بیرون هستید، نمی‌ شود. یعنی بهتر است وقتی مهمان به خانه شما می ‌آید جوراب بپوشید و یا اگر قرار است در جمعی حاضر شوید که باید در آن کفش‌ هایتان در بیاورید، بهتر است حتماً جورابی بپوشید که یا تابه‌ حال پوشیده نشده، یا به تازگی شسته شده است.

روش درست انتخاب بهترین جوراب

طرح جوراب ها دارای انواع متنوعی می باشد که بر اساس سن و سلیقه افراد انتخاب می شود. برای کسب اطلاعات درباره انواع مختلف این محصولات و دانستن رنگ های مختلف به بخش مجله مد فروشگاه اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد