دستبند فانتزی برای دانشجویان

سناتورمد جمعه 2 اسفند 1398 - 18:40
دستبند فانتزی برای دانشجویان

دستبند فانتزی دانشجویی

دستبند فانتزی برای دانشجویان یکی از زیباترین اکسسوری و بدلیجاتی است که امروزه استفاده از آن دارای اهمیت بسیاری شده است و اغلب افراد در دانشگاه برای شکیل بودن ظاهر خود از این محصول جذاب استفاده می کنند.

در زمان های دور افرادی که به دانشگاه می رفتند اغلب در ظاهری ساده و پوشیده بودند و با پوشش خود هیچ اکسسوری و زیورآلاتی استفاده نمی کردند اما به تازگی و با گذشت زمان و با ایجاد تغییرات فراوان در پوشش و ظاهر تمامی افراد در فضای دانشگاه ها دختران  جوان و پسران تمایل به استفاده از دستبند های فانتزی پیدا کردند و رنگ ها و مدل های گوناگونی را برای ست کردن به کار می برند. این کار سبب افزایش جذابیت ظاهری آن ها شده است که در زیر می توان این زیبایی و تنوع را به دسته های مختلف تقسیم کرد.

دستبند فانتزی نقره ای

در این گونه مدل ها رنگ دستبند به همین رنگ ثابت می باشد و به رنگ نقره ای دارای جذابیت بالایی است. مدل های مختلف این گروه از دستبند فانتزی بسیار گوناگون می باشد و طیف وسیعی از انواع شیک را به خود اختصاص می دهند. برخی از آن ها دارای ساختاری بسیار ساده می باشند و برخی دیگر از ساختاری زینتی و پیچیده تشکیل شده اند. دستبند فانتزی در نوع ساده دارای چند نمونه پر کاربرد است که یکی از آن مدلیست که یک پلاک در وسط بافت زنجیر قرار دارد.

دستبند فانتزی

این مدل در اندازه های کوچک و بزرگ می باشد و با ضخامت مختلف در دسترس است و برای خریداری اماده می باشد. برخی دیگر شامی یک بافت زنجیری کوتاه هستند که به تنهایی جلوه بیش تری دارند و محبوبیت فراوانی در نزد افراد گوناگون پیدا کرده اند. این دستبند ها دارای انواع مختلفی از بافت هستند و بسته به تقاضای افراد طراحی و ساخته می شوند.

دستبند فانتزی برای پسران

این نوع دستبند های فانتزی مجموعه ای وسیع از مدل ها را دربر داشته است که یکی از پر طرفدارترین آن ها دستبند فانتزی بند چرم می باشد که با داشتن پلاک های متنوع بر روی خود سعی در راضی نگه داشتن مخاطبان خود دارد. این دستبند فانتزی با ظرافت تمام توانسته برترین نوع خود را مشابه با طلا تولید کند و هر کدام از آن ها گروهی را تحت تاثیر قرار داده اند.

دستبند فانتزی که برای پسران در نظر گرفته شده است دارای بند چرمی به رنگ های مختلف است که براساس سلیقه افراد تهیه می شود و به علاوه پلاک های متصل به این بند چرمی نیز دارای رنگ های سفید طلایی و مسی هستند همچنین در جدیدترین مدل ها دارای پلاک هایی به رنگ مشکی نیز می باشند.

دستبند فانتزی در بین پسران بیش تر طرفدار دارد چرا که آن ها تمایل بیش تری به سادگی داشته و می خواهند در عین سادگی زیبایی و شیک بودن را به ظاهر خود ببخشند یکی دیگر از بهترین نمونه های این دستبند ها برای پسران دانشجو دستبند های کارتیر هستند که به تازگی توانسته جایگاه خود را در بین آن ها پیدا کند. این دستبند ها از بافت های منظم در کنار هم تشکیل شده اند و در ضخامت گوناگون هستند و بر اساس آناتومی دست هر فردی انتخاب می شوند.

دستبند فانتزی به رسم یادبود

در فضای دانشگاه گاه ممکن است علاقه ای شکل گیرد و دوستی هایی پیش بی آید که برای افراد مختلف ارزش زیادی دارد. این روزهای خاص و قشنگ را می توان با دادن یادگاری به ثبت رساند و خاطره آن را برای همیشه زنده نگه داشت. یادگاری می تواند هر شیء باشد که شما افراد براساس سلیقه خود آن را تهیه می کنند. یکی از مناسب ترین این هدیه ها دستبند فانتزی است که با استفاده از آن فرد همواره به یاد شخص کادو دهنده می افتد و به یاد آن روز حال خوشی پیدا می کند. دستبند های مدنظر را می توان دسته بندی کرد و هر کدام را برای مخاطبی در نظر گرفت.

دستبند فانتزی

در زمانی که یک دختر جوان برای پسری هدیه می خرد می تواند از انواع پسرانه دستبند های انتخاب کند و با بسته بندی زیبا به آن هدیه دهد. همچنین زمانی که پسران برای دختران هدیه می خرند نیز می توان از بین متنوع ترین دستبند های فانتزی گونه ای زیبا و خاص را انتخاب کرده و آن را با تزئینی زیبا به فرد مورد علاقه کادو داد. این کادو زیبا می تواند همواره افراد را به یاد هم انداخته و گزینه بسیار مناسبی از کادو های به روز می باشد و باعث خوشحالی و شوق افراد می شود.

دستبند فانتزی برای لباس های اسپرت

در محیط دانشگاه اغلب از لباس های اسپرت و ساده استفاده می شود و این سادگی در زیور آلات مورد استفاده نیز بی تاثیر نمی باشد و باید یک هماهنگی ویژه ای در بین آن ها صورت گیرد. در خانم ها با لباس های ساده و مانتوهای اسپرت دستبند هایی با رنگ های شاد و بند هایی از جنس مروارید و نخ کاربرد دارد و این سبک استفاده به دلیل سادگی با لباس آن ها هماهنگ بوده و می تواند زیبایی بسیاری را به آن ها ببخشد.

دستبند زنانه استیل کد DZ 1005

در این موارد می توان با رنگ کیف یا کفش و مانند این ها بند دستبند مورد استفاده را ست کرد. برای پسران جوان دانشجو نیز بهتر و مناسب تر این است که در پوشیدن لباس اسپرت از دستبند های بند چرم استفاده کنند و از مواردی که چند رشته ای هستند نیز بهره مند شوند. چرا  که این دستبند ها ساختاری اسپرت داشته و با لباس آن ها هماهنگی دارد.

خرید اینترنتی دستبند فانتزی

در انتخاب و خرید دستبند فانتزی و بدلیجات و اکسسوری ها باید زمان زیادی صرف دیدن انواع گوناگون آن کرد و مناسب ترین آن ها را براساس سلیقه و آناتومی دست انتخاب نمود. به همین جهت مراجعه به فروشگاه های اینترنتی کاری آسان می باشد که زمان کمتری را می توان صرف خرید نمود چرا که نمونه های فراوان در دسترس هستند و با یک کلید می توان آن ها را خریداری نمود. برترین این فروشگاه ها ، فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتور مد می باشد که با ارسال سریع می توان آن محصول را به دست شما برساند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد