گوشواره های شیک برای عروس خانم ها

سناتورمد شنبه 21 دی 1398 - 18:45
گوشواره های شیک برای عروس خانم ها

گوشواره های شیک

گوشواره شیک که امروزه روانه بازار شده است توانسته محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کند در این میان عروس خانم های سخت پسند را نیز از مجموعه ای از طرح ها و مدل های بی نظیر خود راضی نگه داشته به خصوص این که تنوع بسیاری دارند و هم چنین مشابه با نمونه های اصل و جواهرات می باشند. در سال های پیش استفاده از بدلیجات و اکسسوری ها برای عروس خانم ها امری بسیار غیر عادی تلقی می شد اما هم اکنون با گسترش زیورآلات بدل در این زمینه تلاش بیش تری شد تا عروس خانم ها متناسب با آرایش موهای خود از این اکسسوری شیک بهره بگیرند. دسته بندی این بدلیجات شیک که مناسب عروس خانم های با سلیقه می باشد به شرح زیر است.

گوشواره های شیک برای عروس خانم ها با موی باز

این گوشواره های بی نظیر در واقع در آرگونومی خاصی از نگین و تراش وجود دارند که در گونه های آویز جذابیت بیش تری به ظاهر این عروس های زیبا می بخشد. یکی از جذاب ترین مدل آرایش مو برای عروس خانم هایی که تمایل به سبک کلاسیک دارند و علاقه مند سادگی هستند مدل موی باز می باشد که هم به صورت صاف جلوه داشته هم با حالت فر وقار و شیک بودن را رقم می زند. در این نوع از مدل موها برای عروس خانم های زیبا بیش تر از گوشواره های بزرگ و آویز های بلند استفاده می شود که بر روی آن ها نگین های ریزی نمایان شده است.

women earrings

دلیل انتخاب این نوع مدل اکسسوری این است که هنگاهی که موها باز هستند و روی گوش افتاده اند ظاهر گوشواره مشخص بوده و زیبایی خود را به طور کامل به نمایش بگذارد. در این گروه از محصولات می توان انواع گوشواره های بخیه ای را نیز جای داد. زیرا این گروه از گوشواره ها هم در دسته گوشواره های بلند می باشند که آرگونومی آن ها به صورت آویزی که از انتهای آن نگین یا پلاکی از تراش متصل است می باشد.

گوشواره های شیک برای عروس خانم ها با موی جمع

برای عروس خانم هایی که آرایش موهایشان به صورت کامل جمع می باشد آن دسته از گوشواره ها مناسب می باشد که در عین سادگی زیاد زیبایی خیره کننده نیز داشته باشد. از آن جا که موها کاملا بسته است و ظاهر گوش به طور کامل در معرض دید می باشد گوشواره های میخی و به ویژه تک نگین مناسب تر است. به علت این که عروس خانم ها امروزه بیش تر به دنبال سادگی و کلاسیک بودن ظاهر خود می باشند این گوشواره ها گزینه مناسبی برای تمامی سلیقه ها بوده و در نگین هایی به رنگ نقره ای رف داران بسیاری داشته است. اما این بدان معنا نیست که گوشواره های پر زرق و برق و شکیل برای چنین عروس خانم هایی نامناسب باشد.

برخی از افراد همواره به دنبال لوازم لوکس و خیره کننده هستند که در وهله اول نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند این زیبایی و خیره کننده بودن در گوشواره هایی با نگین های زیاد در ابعاد بزرگ که به صورت آویز و در اشکال مختلف هستند یافت می شود. برخی از این بدلیجات در شکل های هندسی همچون گرد یا لوزی هستند که در سطح آن ها تراش های زیبایی به ظرافت تمام و به صورت استادانه طراحی شده است و در نمونه دیگر بر سطح این تراش ها نگین نیز به کار رفته است که به نوبه خود جذابیت زیادی به ظاهر عروس خانم های سخت پسند می بخشد.

گوشواره های شیک برای عروس خانم ها

نکاتی در مورد انتخاب گوشواره مناسب

در انتخاب یک اکسسوری زیبا برای عروس خانمی زیبا تر لازم است چند نکته رعایت شود که هم به ظاهر آن جلوه و جذابیت ببخشد هم مناسب با آناتومی صورت و گردن آن باشد. مهم ترین مطلبی که باید رعایت شود و به آن توجه بسیاری شود آناتومی صورت فرد می باشد. زیرا برخی گوشواره ها با برخی صورت ها هیچ تناسبی ندارند. در عروس خانم هایی با صورت های پر و گرد باید اکسسوری انتخاب شود که این حالت گردی صورتشان را تمدید نکند بلکه کمی از این حالت گردی بکاهد. مناسب ترین گوشواره برای عروس خانم هایی با صورت گرد و پر گوشواره های کشیده و آویز می باشند که یک حالت کشیدگی رابه ظاهر این صورت می بخشد.

هم چنین گوشواره هایی که دارد دو یا چند آویز هستند پس گزینه بسیار مناسبی برای عروس خانم های صورت گرد می باشد. برخی از عروس خانم ها به علت لاغری زیاد دارای صورت های بسیار استخوانی و کشیده هستند برای آن ها مناسب تر است که گوشواره هایی با آرگونومی میخی یا کوتاه را مورد استفاده قرار دهند. به این صورت از کشیدگی بیش تر ظاهر صورت خود جلوگیری می کنند و جلوه ویژه ای به خود می دهند. این عروس خانم ها می توانند از گوشواره های آویز کوتاه نیز استفاده کنند زیرا این گوشواره های در طرح هایی از خود دارای آویز ریزی از جسم یا شکلی می باشند که به دلیل کوتاه بودن ساختار صورت را گرد نشان می دهند.

روشی آسان برای خرید گوشواره شیک برای عروس خانم ها

انتخاب و خرید بدلیجات گوناگون مسئله ای مهم در بین افراد تلقی می شود که امروزه با وجود مشغله های همه اهمیت آن بیش از پیش شده است. به همین علت مراجعه به بازار و به دنبال محصول مورد نظر گشتن بسیار دشوار و وقت گیر شده است بنابراین یک سری فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده اند که هم مسئله وقت گیر بودن خرید را برطرف کنند هم آسان تر به محصولات دسترسی پیدا کنند.

خرید اکسسوری های مختلف از جمله گوشواره شیک برای عروس خانم ها نیز شامل این خرید های اینترنتی می شوند که در آن جا راحت تر راهنمایی شده و هم تنوع محصولات در دسترس بیش تر می باشد. فروشگاه بزرگ بدلیجات سناتورمد با فروش اکسسوری های ویژه و بی نظیر از جمله گوشواره های زیبا حرف اول را در زمینه محصولات باکیفیت می زند و در بین رقبای خود توانسته موفق بیرون بیاید. این فروشگاه اینترنتی با ایجاد امنیت در زمینه خرید اینترنتی به افراد این اطمینان را می دهد تا خریدی مناسب و ارزان را با ارسال رایگان در کوتاه ترین زمان داشته باشند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد