چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

سناتورمد یکشنبه 6 بهمن 1398 - 19:01
چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب برای مخاطبان سنین مختلف وجود دارد که هر کدام به نوبه خود دارای انواع طرح و نوع آرگونومی ساختار می باشد. امروزه برای جلوه بیش تر ظاهر هر شخص به دنبال گردنبند ایپرت خاص و به روز می باشد که هم در زیبایی و وقار نقش داشته و هم جدید ترین نوع خود را داشته باشد.

در سال های اخیر بدلیجات در بین مردم توانسته جایگاه خود را پیدا کند و از محبوبیت خاصی برخوردار شود به خصوص گردنبند اسپرت که در بین تمامی سنین طرفدار داشته و در هر میهمانی و جشن و مجلس حتی در استفاده روزمره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های موجود و پر طرفدار از گردنبند اسپرت و جذاب عبارتند از:

ست های مخصوص گردنبند اسپرت و جذاب

در این گروه از گردنبند اسپرت و جذاب سبک های ساده وشیک به کار رفته است. شکل ظاهری آن ها به صورت دو عدد پلاک که با یک زنجیر آویزان است می باشد که با توجه به آرگونومی خاص آن در وهله اول هر فردی را دچار شگفتی و حیرت می کند. یکی از زیباترین و به روز ترین گردنبند اسپرت و جذاب در زیر آمده است.

ست های گردنبند اسپرت و جذاب مخصوص آرایشگر ها

گردنبند اسپرت و جذاب در ست های مختلف اغلب با نوعی هماهنگی با کار افراد طراحی و ساخته می شود که در این گروه از گردنبند های مخصوص آرایشگرها به شکل پلاکی از شونه و قیچی به سادگی و زیبایی تمام جلوه می دهد. این دسته از گردنبند ها برای شغل آرایشگری می باشد اما ممکن است شخصی از ترکیب ساخت زیبایی این گردنبند اسپرت خوشش بیاید و آن را انتخاب کند.

اغلب زنجیر این گردنبند اسپرت بلند می باشد که این دو پلاک در کنار هم تکان خورده و جا به جا می شوند. اندازه پلاک این گردنبند اسپرت و جذاب مخصوص آرایشگر ها در سایز های مختلف می باشد که هر فردی براساس سلیقه خود آن را برای استفاده روزمره انتخاب می کند. این گردنبند با دو عدد پلاک قیچی و چاقو در رنگ های سفید و طلایی مورد استفاده آرایشگر ها قرار می گیرد.

ست های گرنبند اسپرت و جذاب مخصوص ورزشکاران

جدیدترین نوع گردنبند اسپرت به این شکل است که براساس سلیقه و نوع فعالیت افراد طراحی می شود. در این دسته از گردنبند های اسپرت که مخاطبان آن ها ورزشکاران می باشد زیباترین و پر طرفدار ترین در عین حال به روز ترین گردنبند مربوط به گردنبند با پلاک دستکش بوکس می باشد که امروزه علاوه بر ورزشکاران در این زمینه افراد غیر ورزشکار نیز تمایل به استفاده از آن ها را دارند. این گردنبند زیبا با انواع زنجیر کوتاه و بلند در رنگ های طلایی و نقره ای مورد پسند افراد گوناگون قرار می گیرد و ان ها را در سبک های اسپرت پوشاک خود به کار می برند.

گردنبند اسپرت

نوع دیگری از گردنبند های اسپرت که مخصوص به ورزشکاران است دارای پلاک توپ می باشد که در طراحی و ظرافت حرف اول را در بین نمونه های دیگر می زند این گردنبند زیبا در نمونه هایی شامل ترکیبی از دو رنگ نقره ای و طلایی می باشد. یک دسته از ست های گردنبند اسپرت مخصوص ورزشکاران می توان به گردنبندی با پلاک سوت اشاره کرد که مناسب داوران می باشد. این پلاک زیبا برای این گردنبند یک سوت واقعی است که می توان با فوت کردن درون آن صدای ان را دراورد.

گردنبند اسپرت فانتزی

در بین اغلب دختران جوان سبک های رنگارنگ و جذاب که در تنوع و گوناگونی بی نظیر هستند مورد پسند قرار می گیرند که بیش تر به رنگ های شاد مثل صورتی و بنفش و نارنجی و … می باشند. گردنبند های اسپرت فانتزی جزو بدلیجات مورد علاقه دختران جوان است و با وجود آرگونومی خاص و ساده خود برای استفاده روزمره نیز بسیار مناسب است. این دستبند ها شامل گونه های مراریدی و سنگ می باشند که در آن ها مروارید و سنگ ها در رنگ های گوناگون و فانتزی برای لباس های اسپرت دختران به کار می روند.

گردنبند استیل ورزشی کد sg 2028

اغلب این گردنبند های فانتزی دارای دو رنگ یا بیش تر هستند که در ساختار زنجیر نیز به کار می روند در واقع مابین بافت زنجیر آن ها این مروارید های رنگارنگ و سنگ ها موجود می باشند. پلاک این نوع گردنبند اسپرت معمولا گرد بوده و برخی دارای نگین نیز می باشند. این نگین ها با رنگ مروارید یا سنگ به کار رفته در زنجیر گردنبند اسپرت ست می باشد.

گردنبند اسپرت استیل برای تمام خانم ها

برخی از گردنبند اسپرت دارای پلاک های خاصی می باشند یک نمونه از آن ها دارای پلاکی به شکل قاشق یا چنگال است که برای برخی افراد جذاب می باشد. این گردنبند خاص و زیبا از جنس استیل می باشد که از لحاض کیفیت در درجه بالایی برخوردار است. هم چنین این جنس از گردنبند اسپرت دارای رنگی ثابت در زمان طولانی می باشد.

این نکته بسیار مهم برای انتخاب بدلیجات می باشد که باید برای خانم ها مهم تلقی شود. اگر خانم ها برای استفاده دائم اکسسوری چون گردنبند اسپرت استیل را می خواهند باید این را بدانند که این محصول ضد حساسیت است و در برخورد با آب و مواد دیگر دچار تغییر رنگ نمی شود و به علت شباهت زیاد آن با محصولات اصل گزینه مناسبی برای جایگزین کردن به جای طلا می باشد و قیمتی مناسب نسبت به سایر بدلیجات دارد.

گردنبند اسپرت

خرید گردنبند اسپرت و جذاب

در انتخاب و خرید هر چیزی مبحث زمان مورد بسیار مهمی است به خصوص برای افراد شاغل و افرادی که وقت گشتو گذار در بازار ها و مراکز خرید را ندارند. بنابراین برای انتخاب و خرید گردنبند  استیل اسپرت و جذاب که کاری بسیار زمان بر می باشد بهتر است به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده که هم آسان تر است هم وقت کمتری را می گیرد که در زمان کوتاه می توان بهترین خرید را نمود. گردنبند اسپرت و جذاب در انواع و مدل های گوناگون را می توان به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد انتخاب و خریداری کرد و در زمان کم به درب منزل ارسال شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد