کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

سناتورمد چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 11:39
کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

خانم های قدکوتاه

کیف و کفش و انواع اکسسوری ‌های دیگر درست مثل مدل لباس و دامن یا شلواری که انتخاب می‌کنید می‌تواند در زیبایی اندام شما بسیار تاثیر گذار باشد و شما را توپر و یا لاغر و کشیده ‌تر نشان دهند. انتخاب اکسسوری ‌های درست و متناسب از جمله انواع زیورآلات و کیف و کفش می‌تواند به خانم های قدکوتاه و کوچک کمک کند، تا قد بلند تر و کشیده تر دیده شوند، این در حالی است که اکسسوری ‌های اشتباه و نا متناسب با استایل شما می‌تواند دقیقا نتیجه ‌ی عکس داشته باشد و جلوه بدی به شما بدهد.

داشتن قدکوتاه از جمله مشکلات غیر ارادی بوده که خانم‌ های زیادی با آن مواجه هستند و اغلب آن‌ ها فکر می‌کنند به دلیل کوتاهی قدشان، گزینه ‌های کمتری برای پوشیدن لباس‌ های متنوع دارند، اما پیروی از ترفند‌ هایی قصد داریم در این مقاله به شما ارائه دهیم، می‌تواند کمک بزرگی به خانم های قدکوتاه در انتخاب پوشاک مناسب بکند.

همانطور که می دانید قدکوتاه بودن جزوء ویژگی هایی نیست که بشود آن را تغییرش داد، اما نیازی هم نیست آنچنان هم نگران این موضوع باشیم چرا که متخصصان دنیای مد و فشن در این مورد به کمک ما آمده اند و ترفند هایی رو برای خانم های قدکوتاه ارائه داده اند که ما می توانیم با رعایت این نکات دقیق و ظریف در استایل خود و ایجاد خطای دید آن را بهبود دهیم. در این میان انتخاب کیف و کفش و اکسسوری های مناسب به اندازه انتخاب لباس دارای اهمیت بوده و اگه در این مورد دچار اشتباه شویم،

کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

این انتخاب نادرست باعث میشود تا ما قد کوتاه تر از آن چیزی که هستیم جلوه کنیم. خانم های قدکوتاه و ریز اندام احساس میکنند که نیاز دارند با پوشش لباس و اکسسوری های مختلف، خودشان رو بلندتر ار آنچه هستند نشان دهند و ایده کاره ما این است که با تیپ بدنی و طبیعی خودمان کاری کنیم و طوری لباس بپوشیم که بهترین شکل خودمون را نشان دهیم.

این مقاله با باید و نباید ها و خیلی چیز های دیگه به شما کمک کرده تا یاد بگیرید چگونه با توجه به استایل و تیپ بدنی خود لباس بپوشید و زیباترین حالت خودتان را ایجاد کنید پس با ما همراه باشید تا هر چیزی که درباره ایده های پوشش خانم های قدکوتاه لازمه یاد بگیرید.

انتخاب اکسسوری و زیورآلات مناسب برای خانم های قدکوتاه

راهکار ساده برای این موضوع این است که شما باید اکسسوری و زیورآلات خاص و متفاوت داشته باشید، البته لازم نیست همیشه از گردنبند ها یا گوشواره‌ های بزرگ و خاص استفاده کنید. در واقع خانم های قدکوتاه بیشتر باید روی این تمرکز کنند که زیورآلات و اکسسوری هایشان نسبت به جثه ریز ‌آن‌ ها بیش از اندازه بزرگ نباشد،

خانم های قدکوتاه لازم است تا برای تیپ مجلسی خود نیز از گردنبندها و گوشواره ‌های بزرگ و براق استفاده کنند و همینطور در تیپ روزمره ی خود می‌توانند یک گردنبند بلند را به کار ببرند و گاهی هم به این فکر کنند که اصلا گردنبند را فراموش کرده و به یک جفت گوشواره‌ی کوچک اکتفا کنند، به جرئت میتوان گفت که یک زیورآلات و اکسسوری مناسب می‌تواند شما را حتی قد بلندتر هم نشان دهد. برای مثال یک مدل گردنبند بلند و آویزدار از آن زیورآلاتی بوده که شما را کشیده ‌تر و قدبلندتر از حالت معمول نشان میدهد و نسبت به گردنبند هایی مثل چوکر برایتان مناسب‌ تر بوده است.

کیف و کفش مناسب برای خانم های قدکوتاه

کفش مناسب

اکثر خانم های قدکوتاه استفاده از کفش پاشنه بلند را به کفش های تخت و بدون پاشنه ترجیح می دهند تا قدبلندتر به نظر برسند ولی آنجایی که خودتان نیز می دانید استفاده به صورت مکرر و دائمی از این نوع از کفش ها، شما را دچار برخی از مشکلات نظیر کمردرد و پا درد می کند و یا شما را دچار مشکلاتی از قبیل ایجاد تاول و یا میخچه در پا می کند.

به همین دلیل باید از کفش پاشنه بلند در موقعیت مناسب استفاده کنید و در زندگی روزمره خود به راحتی پای خود اهمیت بیشتری بدهید بنابراین ما اینجا هستیم که به شما بگوییم تا چگونه می توانید استایل خود را با استفاده از هرنوع کیف و کفش زیبا و جذابتر کنید.

کفش بدون پاشنه برای خانم های قدکوتاه

اگر شما جزوء افرادی هستید که قد کوتاهی دارید و استفاده از کفش پاشنه بلند را مناسب خود نمیدانید و یا بخاطر دلایلی که پیش تر ذکر شد تمایلی به استفاده از کفش های پاشنه دار ندارید اصلا نگران نباشید زیرا می توانید از کفش تخت نیز استفاده کنید اما در این صورت، باید از شلواری که از مچ پا بوده استفاده کرده و البته اگر رنگ شلوار شما همرنگ با کفشتان باشد قد شما بلندتر به نظر خواهد رسید در مورد مانتو شما نیز باید تا بالای زانو باشد، تا قدتان را بلندتر و اندامتان را کشیده تر نشان دهد

کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

کفش پاشنه دار برای خانم های قد کوتاه

برعکس توضیحات قبل، اگر خانم قدکوتاهی تمایل به استفاده از کفش پاشنه باند داشته باشد، می تواند هر نوع کفشی را بپوشند و محدودیتی در نوع کفش برایشان وجود ندارد اما با این وجود رعایت برخی نکات در پوشیدن این کفش ها ضرورت دارد که در این بخش بیشتر توضیح داده خواهد شد. خانم های قدکوتاه و در عین حال چاق، به هیچ عوان نباید از کفش هایی با پاشنه سه سانت استفاده کنند زیرا در این صورت اندام و تناسب استایل آن ها به هم می ریزد و ظاهر خوبی نخواهند داشت،

و اما استفاده از پاشنه های باریک برای خانم های قدکوتاه مناسب تر بوده زیرا آن ها را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد. پس می توان گفت که کفش هایی که دارای نوک و پاشنه تیزی هستند برای آن ها بسیار مناسب بوده و همینطور این موضوع را فراموش نکنید که خانم های قدکوتاه باید از کفش های پاشنه بلند ساده و شیک استفاده کنند تا نوع و بلندی پاشنه آن خیلی جلب توجه نکند برای مثال اگر رنگ کفش انتخابی شما متناسب و همرنگ با پوست بدنتان باشد بسیار مناسب تر بوده و جلوه بسیار زیبا و فوق العاده ای به شما و استایلتان خواهد داد.

به همین دلیل استفاده از رنگ هایی مانند کرمی، خاکی و بژ برای افراد قد کوتاه توصیه شده تا قدبلند و کشیده تر به نظر برسند و البته لازم به ذکر است که خانم های قدکوتاه نباید از کفش هایی که دارای بند در مچ پا هستند استفاده کنند چراکه استفاده از این نوع کفش ها قد افراد را کوتاه تر از آنچه که هست نشان می دهد.

کیف مناسب برای خانم های قدکوتاه

به جرئت میتوان گفت که قد یکی از ویژگی های اساسی و مهم جهت تعیین زیبایی، جذابیت و نوع استایل شماست اما تنها فاکتور برای جذابیت استیل شما نیست یعنی عوامل دیگری مانند وزن و فرم بدن شما نیز تاثیر به سزایی در زیبایی استایل شما دارند، خانم های قدکوتاه باید به فکر خرید کیف‌ هایی باشند که در درجه اول متناسب ابعاد بدنی و در درجه دوم متناسب با معیارهای زیبایی باشد کیف زنانه مناسب باید در کنار افزایش جذابیت‌ های ظاهر و استایل شما، نشان دهنده شخصیتتان نیز باشد.

درباره خرید کیف مناسب برای خانم های قدکوتاه باید گفت که کیف شما در عین حال که باید با رنگ و سبک لباستان همخوانی داشته باشد، باید بتواند با فرم بدنتان نیز در تناسب و هماهنگی کامل باشد، به طوری که نقاط زیبای بدن شما را بیشتر نشان داده و نقاط ضعفتان را بپوشاند، برای خانم های قدکوتاه،

کیف و کفش و اکسسوری برای افراد کوتاه قد

موضوع انتخاب کیف بیشتر به ابعاد آن بستگی داشته زیرا این دسته از خانم ها بهتر است از کیف ‌ها با ابعاد متوسط و تاحدی کوچک استفاده کنند چراکه هدف ایجاد تناسب بین اندازه و فرم بدن و همینطور کمر و سایز کیف است یعنی بدن شما نباید درمیان یک مدل کیف بزرگ گم شود، بنابراین شما باید به دنبال کیف ‌هایی با ابعاد متوسط و کوچک باشید و از کیف های بزرگ زنانه بپرهیزید چونکه یک کیف با اندازه ای که ذکر شد برای خانم های قدکوتاه انتخاب شیک و مناسب تری است.

نکته آخر برای خانم های قدکوتاه این است که آن ها باید بیشتر مراقب ست کردن لباس های خودشان باشند و همینطور انتخاب لباس های مد روز و با کیفیت باعث میشود خوشتیپ و البته خوش اندام به نظر برسید پس گاهی یک انتخاب اشتباه، می تواند قد شما را از چیزی که هست کوتاه‌تر نشان دهد در مورد انتخاب کیف و کفش و اکسسوری مناسب برای خانم های قدکوتاه، فاکتورهای مهم و بسیاری وجود داشته که همه آن ها مورد بررسی قرار گرفت، پس شما با توجه و رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شد میتوانید یک استایل بیار شیک و جذاب برای خود داشته باشید.

خرید بدلیجات برای خانم ها

خرید بدلیجات و اکسسوری مناسب با ورود به سایت فروشگاه بدلیجات سناتور مد امکان پذیر خواهد بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد