هک شدن شبکه یک

سناتورمد پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 14:17
هک شدن شبکه یک

هک شدن شبکه یک صدا و سیما

دقایقی پیش خبرگزاری فارس خبر از یک خرابکاری جدید در قابل هک شدن شبکه یک صدا و سیما به مدت 11 ثانیه داذ. سناتور پلاس بیان می کند که دقایقی پیش تصویر سرکرده معدوم گروهک تروریستی منافقین و مریم رجوی در وبسایت تلویزیون وابسته به صدا و سیما برای لحظاتی منتشر شد. پیگیری‌ ها برای منشأ این خرابکاری آغاز شده است.

رجوی

 صداوسیما تایید کرد: تصویر شبکه یک سیما برای لحظاتی هک شد

کانال خبرگزاری صدا و سیما نوشت: عصر امروز ، در میان پخش آنونس برنامه ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی های آنها روی آنتن شبکه یک دیده شد.

مسئولان فنی سازمان صدا و سیما منتشر کرده اند که احتمالا سرور صدا و سیما، مورد حمله هکری قرار گرفته و موجب بروز این اتفاق شده است.

با توجه به خبرهای رسبده اتفاقاتی شبیه به این در شبکه قرآن، رادیو پیام و جوان هم رخ داده است.

گروه منافقین که سال ها با عنوان گروه مجاهدین دست به خرابکاری و کشتار زده همواره در میان مردم با نفرت یاد شده و در واقع می توان گفت در میان ایرانیان هیچ جایی ندارند. تلاش منافقین برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای روی کار آمدن با انواع کارشکنی و کشتار همراه بوده که همیشه آسیب آن متوجه قشر مردم عادی جامعه بوده است. این بار نیز این گروه با یک حرکت هکری و در میزان چند ثانیه تنها موفق به نفوذ به سرور اصلی صدا و سیما شده و تصاویر این افراد شرور را به همراه صدایی از آن ها را به نمایش گذاشته اند. تلاش ها برای یافتن مسببین اصلی این ماجرا ادامه  دارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد