ویروس زامبی در چین + تصاویر و ویدیو ویروس زامبی 2022

سناتورمد سه شنبه 21 دی 1400 - 17:13
ویروس زامبی در چین + تصاویر و ویدیو ویروس زامبی 2022

نام چین و ویروس های عجیب و ترسناک این کشور از چندین سال پیش همواره موجب دلهره در میان مردم بوده است. چرا که این کشور نخستین بار با ایجاد ویروس کرونا و همچنین مخفی سازی آن از جامعه بین الملل و در نهایت گسترش جهانی آن ، توانست جمعیت بالایی از انسان ها در سراسر جهان را دچار چالش کرده و موجب مرگ افراد بسیار شوند. اما این بار نام چین مجدد خبر ساز شده و جامعه بین الملل و افراد بسیاری را در سراسر جهان دچار تشویش و نگرانی در راستای ایجاد یک ویروس جدید و بسیار خطرناک تر از ویروس کرونا کرده است.

ویروس زامبی در چین همان خبری بوده که امروز در تمام دنیا درباره آن صحبت می شود. همه چیز از یک ویدیو پخش شده از شهر شیان چین آغاز شده دولت چین این شهر را به صورت حکومت نظامی به طور کامل قرنطینه کرده و در سراسر شهر تردد افراد عادی به چشم نمی خورد. گفته شده مردم عادی که در منزل خود بوده درب و پنجره های خانه را با میله های آهنی به طور کامل مسدود کرده اند. از سوی دیگر در ادامه این ویدیو نیز قابل مشاهده بوده که جمعیت بسیار بالایی به صورت ذسته جمعی و پیاده شهر شیان را ترک کرده و به محلی دیگر پناه می برند.

ویروس زامبی در چین

طبق صحبت خبرگزاری های جهانی از دو ماه پیش دولت چین مردم را ترغیب به خرید آذوقه به مقدار بالا کرده و از سوی دیگر به دلیل اینکه مردم این کشور در حدود 90 درصد واکسن کرونا را دریافت کرده اند دلیل موجهی برای قرنطینه مجدد شهر های چین وجود ندارد. با توجه به سابقه سکوت دولت چین در زمان کشف کرونا و علائم آن امروزه ایجاد و گسترش بیماری و ویروس زامبی در چین به یک دغدغه و نگرانی جهانی تبدیل شده است.

بدون شک دلیل موجهی برای ترغیب دولت چین نسبت به خرید مواد غذایی شهروندانش و ذخیره سازی آن وجود داشته که می تواند کاملا مرتبط به ویروس زامبی در چین نیز باشد. مهم ترین نکته در مورد ذخیره مواد غذایی مربوط به خرید درصد بالایی از غلات در سطح بین الملل توسط دولت چین و ذخیره آن بوده چرا که با گسترش ویروس زامبی در چین و دنیا با مشکل قحطی و کمبود مواد غذایی روبرو خواهیم بود. از سوی دیگر دولت چسن اینترنت شهر شیان را به طور کامل قطع کرده و دیگر خبری از این شهر و ویروس زامبی در چین شنیده نمی شود.

ویروس زامبی در چین آیا وجود دارد؟

کلمه زامبی نخستین بار در سال 1819توسط یک شاعر برزیلی عنوان شده و به معنی مرده متحرک و یا جنازه احیا شده می باشد. زامبی ها مهم ترین مرجع بسیاری از فیلم ها کتاب های ژانر ترسناک بوده که در این فیلم ها افراد معمولا به روش های مختلف و معمولا جادویی به این بیماری مبتلا شده و کشته می شوند. سپس مجدد به دنیا برگشته و تبدیل به یک زامبی شده و به کشتار انسان ها می پردازند. در گذشته این گفته مانند رویا و یا مسخره بوده اما امروز و با گسترش علم می دانیم که هر اتفاقی امکان وقوع  دارد.

امروزه همه می دانیم که تمامی جهش های ژنتیکی و بیماری های از یک حرکت آزمایشگاهی و یه انگل ها و ویروس ها ایجاد شده و به سایر انسان ها منتقل شده و متناسب با قدرتی که داشته ممکن بوده گسترش بالا و مرگ باری نیز داشته باشد. توجه داشته باشید ویروس ها موجودات زنده نبوده و برای حیات و گسترش خود نیاز به بدن فرد زنده ای نیاز داشته تا بتوانند منتشر شوند. البته برخی از گفته بر این باور بوده که ویروس زامبی به دلیل گرم بودن گوشت انسان تمایل به گسترش در بدن انسان ها دارد.

ویروس زامبی در چین

تمامی افراد در سراسر دنیا برای اولین بار در چند سال گذشته اسم شهر ووهان چین را از خبرگزاری های رسمی شنیده که مرکز پخش ویروس کرونا بوده و از آن تاریخ سبک زندگی مردم سراسر جهان تحت تاثیر قرار گرفته و میلیون های انسان بیمار و یا کشته شده اند. حال امروز که نام چین و حرکت های مشکوک این دولت مجدد به میان آمده می توان گفت که احتمال وجود ویروس زامبی در چین نیز دور از ذهن نمی تواند باشد. چرا که در حال حاضر نیز نزدیک به رویداد ورزشی بزرگ به میزبانی چین در شهر پکن نیز هستیم.

ویدیو ویروس زامبی در چین

به تازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی و آپارات منتشر شده که تحت عنوان ویدیو ویروس زامبی در چین نیز نامگذاری شده است. ما صحت این ویدیوها را نمی توانیم تایید کنیم اما با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم ، خالی از لطف نیست که این ویدیوها را هم مشاهده کنید. می توانید با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی مشاهده کنید که افراد در کشور چین کوله بار خود را بسته و در حال سفر به دیگر کشورها هستند.

هم چنین در این ویدیوها شما می توانید مشاهده کنید که افراد در قرنطینه فوق العاده شدیدی قرار گرفته اند و حالت های جسمانی و روانی این افراد نیز تحت الشعاع ویروس زامبی قرار گرفته است. البته باز هم تاکید داریم که درست یا غلط بودن این ویدیو ها هنوز تایید نشده است و نیاز است تا با گذر زمان صحت این موارد نیز همچون ویروس کرونا تایید یا تکذیب شود.

همه چیز از وجود تا گسترش ویروس زامبی در چین

نه. هیچ کشوری، هر چند توسعه یافته باشد، در حال حاضر نمی تواند ویروس «ایجاد» کند. آنها مطمئناً می توانند یک ویروس موجود را اصلاح یا به سلاح تبدیل کنند ، اما یک ویروس را از پارچه کامل ایجاد کنند؟ نه شانسی نیست ما هنوز به آن نزدیک نشده ایم. و ممکن است متوجه شده باشید که ویروس زامبی موجود نیست . یک نوع قارچ وجود داشته که حشرات را در بخش تولید مثل آلوده کرده و می توان در این بخش به «زامبی‌سازی» به براندازی قارچ در رفتار طبیعی حشره اشاره دارد.

برای مثال، مورچه‌ها دیگر رد مورچه‌ها را دنبال نمی‌کنند، به جای آن که حشره‌ها به طور ناگهانی به دیگران حمله کنند و دیگران را ببلعند، به مکان‌هایی می‌روند که مناسب‌تر با استراتژی تولید مثلی قارچ است. هشدار دانشمندان از شیوع وی اما این یک قارچ است که مرتبه‌ای پیچیده‌تر از یک ویروس است. باز هم، ما به هیچ وجه نزدیک به تغییر کوردیسپس برای آلوده کردن انسان‌ها نیستیم . و حتی اگر می‌توانستیم، افرادی را آلوده می‌کردیم که در بیابان سرگردان بودند، سپس به آرامی تعطیل می‌شدند و سنبله‌ها رشد می‌کردند. برخورد با آن بد و خطرناک خواهد بود.

ویروس زامبی در چین

نویسندگان یک مقاله تحقیقاتی علمی اخیر بر این باورند که ممکن است ویروس کرونای جدید در بازار غذاهای دریایی چین جنوبی از جاهای دیگر منتقل شود یا حداقل بازار غذاهای دریایی چین جنوبی منبع اصلی ویروس کرونای جدید نباشد. این احتمال وجود دارد که فرد مبتلا ویروس جدید کرونا را به کارکنان بازار منتقل کرده و سپس به سرعت در بازار پخش شود. از زمان شیوع پنومونی کرونا ویروس جدید، قابلیت ردیابی ویروس اساساً در بازار غذاهای دریایی جنوبی چین در شیان بوده است. بیشتر موارد در مراحل اولیه شیوع بیماری مربوط به بازار است.

انگلی که می تواند دلیل ویروس زامبی در چین باشد!

در فرهنگ عامه، بسیاری از ویروس ها به عنوان یک ویروس زامبی عمل کرده اند: هاری در جنگ جهانی Z و در فیلم 28 روز بعد. ابولا در کتاب کمیک 28 روز بعد. انسفالوپاتی اسفنجی شکل گاو (بیماری جنون گاوی). گاهی اوقات ویروس به طور طبیعی جهش یافته است، گاهی اوقات به صورت تجربی – اغلب به عنوان یک سلاح زیستی – و گاهی اوقات با ویروس دیگری ترکیب می شود، به طور طبیعی یا در آزمایشگاه.

در دنیای واقعی، ویروس یک ویروس نیست، بلکه ترکیبی از سم ماهی پف‌کن و داروهای روان‌گردان است، و یک زامبی یک زامبی فرهنگ عمومی نیست، بلکه یک فرد زنده در حالت بسیار قابل تلقین است. این زامبی‌های هائیتی تشنه گوشت انسان نیستند: از این نظر، زامبی‌های با فرهنگ مردمی به غول‌های گوشت‌خوار اساطیر ایرانی و عربی نزدیک‌تر هستند: این‌ها جن هستند، انسان‌های آلوده نیستند، و دارای توانایی‌های راه رفتن و تغییر شکل هستند. تبدیل شدن به آخرین چیزی که آنها مصرف کرده اند.

حال یه سول پیش می آید:

در حالی که چین در حال تلاش برای مقابله با همه‌گیری است، آیا زامبی‌ها از آن حمایت خواهند کرد؟

محققان هشدار دادند که توکسوپلاسما خطرناک میباشد؛ اینکه این انگل از مغز ما بیشتر می داند و بضاعت تغییر‌ و تحول در خلق و خوی جوندگان را دارا است، حیرت آور میباشد. کارشناسان معتقدند ویروس‌ها به عبارتی چیزی می باشند که در غایت نژاد آدم را به زامبی تبدیل می‌نمایند.
دکتر بن نومان، مدرس ویروس شناسی این نظر را دارد که ویروسی مانند هاری قادر است بشریت را تسخیر نماید. به گفته وی انگل‌هایی وجود دارا هستند که پتانسیل ساخت‌ و‌ ساز این گونه تغییری را در آدم‌ها دارا هستند. در حالتی که هاری را در حیث بگیرید، متوجه تغییر تحول رفتار کامل یک سگ می شوید. این انگل از روش نیش و یا این که گاز گرفتگی منتقل گردیده و سبب به جنون و تشنج می شود، بدین ترتیب حقیقتا سرایت بیماری و ویروس زامبی در چین به دور از ذهن وجود ندارد.

با توجه درگیری چین در زمینه رکود اقتصادی و همچنین تبعات گسترش ویروس کرونا در تمامی دنیا توسط این دولت دور از ذهن نبوده که در حال حاضر نیاز به آمادگی در زمینه ویروس زامبی در چین نیز باشیم. نیاز بوده تا رسانه ای شدن خبر ویروس زامبی در چین همواره حرکات و رفتار دولت چین در زمینه بین المللی و داخل رصد شده تا در صورت صحت ویروس زامبی در چین دیگر دچار تنش جهانی نشویم.

عکس ویروس زامبی واقعی

یکی از مواردی که این روزها خیلی سرچ میشه و به قول معروف به یه ترند تبدیل شده ، بحث عکس زامبی واقعی یا عکس ویروس زامبیه که خب ما دیدیم خیلی از افراد دنبالشن. شاید با دیدن این تیتر شما هم دوس داشته باشید که عکس واقعی از این ویروس رو ببینید. پیشنهاد میکنیم اول این عکس ها رو مشاهده کنید بعد بیشتر راجبش صحبت میکنیم:

ویروس جدید در شیان چین زامبی در شیان چین ویروس زامبی واقعی زامبی شیان چین ویروس زامبی شیان زامبی چین زامبی در ایران عکس زامبی واقعی زامبی در چین ویروس زامبی

شما هم با دیدن این تصاویر فک کردید که عکسای واقعی زامبی رو دارید مشاهده می کنید؟ قطعا هنوز عکس واقعی از این ویروس وجود نداره و اگه توضیحات رو کامل خونده باشید متوجه میشید که اصلا خود این ویروس هنوز تایید نشده و در حد حدس و گمانه اما چیزی که واقعیت و تجربه ثابت کرده، از چینی ها همه چیز بر میاد. حتی راج کرونا هم ذهنیت این بود که یک سرماخوردگیه سادست اما دو ساله این سرما خوردگی حل نشده و خیلی هارو هم درگیر خودش کرد.

باز هم این تصاویری که تو بالا منتشر کردیم ، بیشتر برگرفته از فیلمهای ترسناک نظیر WALKING DEAD و یا مراسم های هالوین و دیگر تجمعات بود که خب الان تو گوگل خیلی ها از همین تصاویر دارن استفاده میکنند و به نحوی میخوان بگن که این ویروس قراره اینجوری باشه. انشاله که واقعیت این نشه. ???? ????

زامبی در ایران

بعد از کلی صحبت در خصوص این ویروس و مطالب علمی منتشر شده ، باز هم یک سری از افراد دارن سرچ میکنن ویروس زامبی در ایران. خدایی تا الان که این ویروس تو خود چین هم معلوم نیست وجود داره یا نه ولی حداقل این رو میتونیم بگیم که تو ایران هنوز خبری نیست و امیدواریم که خبری هم نشه و پیشنهاد میکنیم شما هم فعلا دنبال ویروس زامبی در ایران نباشید.

با تشکر | سناتورمد

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد