گوشواره سواروسکی

سناتورمد دوشنبه 27 مرداد 1399 - 14:25
گوشواره سواروسکی

گوشواره سواروسکی

گوشواره سواروسکی اصل یک گوشواره خاص و تک که شبیه آن دردنیا وجود ندارد توسط یک شرکت بزرگ به نام ژوپینگ ساخته می شود .امروزه 42 کمپانی در ساخت جواهرات خود از کریستال های سواروسکی استفاده می  کنند. فلز استفاده شده در جواهرات برند ژوپینگ  آلیاژ کوپر است که روکش طلا و آبکاری رودیوم دارند به دلیل اینکه هم کیفیت و هم ثبات رنگ و ضدحساسیت است که باعث می شود از جلوه ی خاص کریستال های سوواروسکی کم نشود و زیبایی و کیفیت آن را نیز افزایش می دهد.

گوشواره سواروسکی

گوشواره سواروسکی یک محصول خاص برای افراد خاص پسند است به خصوص برای کسانی که به دنبال جواهرات تک و بی مانند هستند . این خاص بودن و کیفیت بالا قیمت بالایی برای این محصول به دنبال ندارد . قیمت مناسب گوشوره سواروسکی آن را در معرض خریداری عموم مردم قرار داده است.اگر به دنبال این هستید که در جمع و مهمانی بدرخشید ،گوشواره سواروسکی مناسب برای انواع مجالس های رسمی مهمانی های مهم شما می باشد که به دلیل درخشش زیاد چشم های زیادی را به خود خیره می کند.

سواروسکی یا سواروفسکی کیست؟

دانیل سواروفسکی در جهوری چک چشم به جهان گشود ،کشوری که شیشه و کریستال های معروفی دارد ودر کل جهان به این صنعت نیز مشهور است. سواروفسکی در یک خانوده ای به دنیا آمد که شغل پدرش شیشه سازی و همچنین شغل اکثر مردم نیز شیشه سازی بوده است به همین دلیل دنیل سواروفسکی به صنعت شیشه سازی رو آورد . وی تصمیم به ساخت دستگاهی متفاوت و خاص برای برش و تیشه بری شیشه کرد.

دانیل سواروفسکی موسس یک شرکت اتریشی در زمینه کریستال های تزئینی ،جواهرات و لوازم جانبی لوکس و همچنین عدسی، شیشه های عینک و عدسی تلسکوب می باشد. در سال 1982 دستگاهی اختراع کرد که برای برش شیشه و تولید کریستال های زینتی به کار می رفت .دفتر اصلی و مرکزی سواروفسکی در شهر ابسام که شهری در ایالت اترش است قرار دارد. همچنین شرکت سواروفسکی اکنون توسط نسل پنجم از خانواده سواروسکی اداره می شود که نزدیک به 32000 کارمند در آن  مشغول به کار هستند.

گوشواره سواروسکی

کریستال سواروسکی چیست؟

کریستال سواروسکی جواهراتی هستند که د ر کشور ایتالیا به دست طراحان قدرتمند ساخته می شوند.موادی که در ساخت کریستال های سواروسکی به کار میرود و همچنین ظرافت در برش وروش تولید این کریستال ها این برند را نسبت به سایر کمپانی های تولید کننده کریستال و شیشه متمایز کرده است. کریستال های تولید شده به دلیل شباهت زیادی که به الماس داشته خیلی زود جایگاه خودرا در میان بانوان و آقایان خاص پسندی که علاقه زیادی به الماس دارند ولی توانایی خرید الماس های زیبا و گران قیمت را ندارند پیدا کرد .

این شباهت به دلیل تراش هایی است که برروی کریستال ایجاد شده به منظور یکسان شدن و درخشش بیشتر از دستگاه هایی استفاده می شود کارکرد این دستگاه ها به گونه ای است که درخشش سه بعدی به کریستال می دهد که در تمامی جهات به یک شکل  هستند. شباهت کریستال های تزئینی سواروسکی به الماس دلیل بر این نمی شود که این کریستال ها قیمت بالایی داشته باشند در واقع قیمت مناسبی در مقایسه با الماس دارد.

در طی سال های اخیر و به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از لوازم پیشرفته سواروسکی کمپانی خود را گسترش داد و همکاری با برند های بزرگ و استفاده از طراحان مطرح زمان باعث شد تا کریستال های تزئینی برند سواروسکی به عنوان جواهر خاص مطرح شوند و طرفداران زیادی به خود جذب کند. امروزه برند سواروسکی هم تراز با زیورالات طلا و جواهرات طبقه بندی و تحلیل می شوند .

گوشواره سواروسکی

راه های تشخیص اصل بودن کریستال سوواروسکی

برای تشخیص اصل بودن و فیک نبودن کریستال های سواروسکی از دیگر کریستال های موجود به کار رفته در زیورآلات راه های ساده و آسانی وجود دارد .نخستین راه ساده ای که در ابتدای مقایسه این کریستال ها وجود دارد شکل ظاهری شفاف وبراق آن است. راه تشخیص آن هم نداشتن حباب ها ، فرورفتگی و خراش داخل کریستال می باشد .تمام بلور های به کار رفته در زیورالات باید از نظر ظاهری یکسان و برش آن یک اندازه باشد که در حقیقت این ها همه نشان از یک کار حرفه ای ، محصول یک کادر حرفه ای و تلاش پنج نسل از خانواده سواروسکی هستند.

دیگر خصوصیات خاص این برند درخشان و شفاف بودن کریستال های آن می باشد .یک راهکاردیگر برای تشخیص اصل این است که کریستال های اصل در آب فرو می روند ولی کریستال های بدل و تقلبی روی سطح آب باقی می مانند . زیورآلات سوواروسکی را از فروشگاه های معتبر این برند خریداری کنید تا درصد امکان تقلبی بودن کریستال های جواهرات شما به صفر برسد. انواع محصولات سواروسکی عبارتند از: گردنبند،نیم ست، دستبند و گوشواره .در این مقاله ما به توضیح در رابطه با گوشواره این برند معروف می پردازیم .

روش های تمیز کردن و نگهداری کریستال سوواروسکی

زیورآلات و جواهرات سواروسکی که با استفاده از المان ها و روش های مختص به خود ساخته شده اند، روش تمیز کردن و نگهداری خاصی دارند که به دلیل لایه ی نازک طلا و رادیوم است که سطح جواهرات را پوشانده. به منظور نگهداری باید بدانیم که این محصول در معرض مواد شیمیایی نباید قرار بگیرد و حتما هنگام شنا و استحمام و فعالیت های پرتنش ابتدا این جواهرات را درآورده و بعدا از آن استفاده کنید.

گوشواره سواروسکی

این کریستال های زیبا وخاص برای اینکه کیفیت و درخشش و شفافیت اولیه ای که دارند همانند روز اول باقی بماند و از کارایی آن کاسته نشود روش های تمیز کردن ساده ای دارند که در این مقاله روش های کلی را بیان می کنیم که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. اولین وساده ترین روش به منظور این است که سطح براق و شفاف کریستال همچنان براق بماند، به این شرح است که باید به گونه ای سطح آن را تمیز کنید که اثر انگشت شما و دستمال روی کریستال باقی نماند.

شما برای تمیز کردن به این روش از یک دستمال کوچک استفاده کنید تا دسترسی بیشتری به سطح کریستال ها داشته باشید یا شما عزیزان می توانید از دستکش استفاده کنید.

انواع کریستال های سواروسکی

همانطورکه در مطالب پیشین ذکر شد سواروفسکی ابداع کننده روشی نوین و خاصی در صنعت شیشه بری و تراش شیشه است که کاربرد آن برای جواهرات و زیورآلات شما می باشد . این شیشه های برش و تراش خورده می تواند به خودی خود یک مجسمه زیبا نیز باشدکه این دکوری خاص نیز جلوه و زیبایی خاصی به منازل شما می دهد. سنگ ها و کریستال های برند سواروسکی رنگ ها و شکل های مختلفی دارند که شاخص ترین و زیباترین شکل آن مخروطی است .

امروزه داستان های زیادی در رابطه با خواص و کاربرد انواع سنگ ها با رنگ های متفاوت وجود دارد که این موضوع در خصوص کریستال های سواروسکی نیز صدق می کند. سواروسکی که  راز 500 ساله ی ساخت کریستال های خودرا که ترکیب سرب ،کوارتزو مواد معدنی است به زحمت نزد خاندان خود نگه داشته که شکل خاص هر یک از محصولات را فقط این برند می تواند بسازد .

گوشواره سواروسکی

سواروسکی توانسته کریستال های خودرا نوعی شیشه ی خاص معرفی کرده و رابطه ای میان روانشناسی و درک کامل رنگ ها و اشکال در محصولات خود بیان می کند .در علم روانشناسی نورهایی که از رنگ های مختلف سنگ های زینتی ساطع می شود رابطه ی پیچیده ای با شناخت روان ورفتار افراد دارد . رنگ های مختف کریستال ها عبارتند از سنک کوارتز دودی، سمنگ آبی، سنگ یاقوتی، سنگ زمرد سبز، سنگ آکوامارین و توپاز که نماد انواع سنگ های معدنی اصل هستند.

انواع گوشواره سواروسکی

گوشواره بنا به نوع قفل ،جنس بدنه و شکل ظاهری انواع مختلفی دارد که کاملا مرسوم و مشخص است .از نظر قفل می توان انواع میخی و آویز را نام برد و از نظر جنس بدنه این مدل گوشواره سواروسکی به دلیل خاص بودن کریستال های به کاررفته در آن مطمئنا باید جنسی مقاوم با کیفیت ضدحساسیت و رنگ ثابت باشد تا از کیفیت کریستال ها کم نشود. مرغوب ترین آن ها روکش طلا ونقره و یا گاها استیل نیز می باشد.

امروزه گوشواره سواروسکی به دلیل ذرخشان و براق بودن کریستال هایش مشهور و معروف است بنا به همین موضوع تولید کنندگان انواع بدلیجات نام بدلیجاتی که براقیت و درخشندگی زیادی دارند را برگرفته از سواروسکی ، سواروسکی نامیدند مانند گوشواره سواروسکی که در بازار موجود می باشد. این به این دلیل نیست که این گوشواره سواروسکی کیفیت و مرغوبیت پایینی دارند خیر این ها فقط کریستال های مختص سواروسکی را شامل نمی شوند.

گوشواره سواروسکی

گوشواره سواروسکی با قیمتی مناسب تر و با دسترسی بیشتردر معرض خریداری قرار داده شده اند که جنس بدنه ی آنها نیز از استیل با کیفیت ، ضدحساسیت و رنگ ثابت می باشد .

قیمت گوشواره سواروسکی

گوشواره سواروسکی اصل که در قسمت بالا توضیح داده شد که به دلیل استفاده از کریستال های اصل سواروسکی و جنس بدنه که روکش طلا و یا رادیوم است مطمئنا در مقایسه با گوشواره طرح سواروسکی قیمت بالاتری دارد و گوشواره سواروسکی که برگرفته از گوشواره اصل است قیمتی به طبع مناسب تر و ارزان تر دارد.

البته لازم به ذکر است که گوشواره سواروسکی اصل نیز به دلیل تشابهی که با الماس واقعی دارد نیز قیمت مناسب تری را نیز شامل می شود مدل گوشواره سواروسکی  به این منظور تهیه و ساخت شده اند که همه مردم دنیا در تمامی رنج های درآمد و سع خرید می توانند به آسانی انواع این مدل گوشواره و بدلیجات را خریداری و استفاده کنند.

 خرید گوشواره سواروسکی

همانطور که در مطالب بالا گفته شدشما عزیزان برای خرید یک زیورآلات باکیفیت و مرغوب باید از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کنید که به این منظور فروشگاه بدلیجات سناتور مد تلاش برای جمع اوری محصولاتی باضمانت اصالت کالا و بادوام کرده است به شما دوستان پیشنهاد می کنیم از این سایت بدلیجات دیدن و خرید کنید. گوشواره سواروسکی نیز از آن محصولات با دوام و یا کیفیتی است که شما دوستان زیبا پسند می توانید این مدل گوشواره از سایت بدلیجات سناتور مد تهیه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد