گردنبند رومانتویی استیل زنانه

سناتورمد چهارشنبه 13 آذر 1398 - 18:27
گردنبند رومانتویی استیل زنانه

گردنبند رومانتویی استیل زنانه

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دختران جزو یکی از اکسسوری جدید است که به تازگی و در قرن اخیر در بین خانم ها رایج شده است. این زیورآلات بسیار شکیل باعث ایجاد ظاهری جذاب و در عین حال به روز در افراد با هر سلیقه و فرهنگی می شود. ارتفاع این محصول بی نظیر معمولا از سینه پایین تر است. رومانتویی استیل زنانه از روی نمونه های ایتالیایی خود ساخته شده است و برخی از آن ها از روی نمونه های زنجیر استیل مردانه الهام گرفته اند و برخی دیگر ساختار ساده تری دارند.

در ادامه ما قصد آن را داریم که با توضیحات راجب رومانتویی استیل زنانه شما را بیش تر با این بدلیجات زیبا آشنا کنیم.

انواع گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه

ارگونومی این زیورآلات شیک هر روزه در حال به روز شدن است و در واقع هیچ نگرانی از بابت جدید بودن طرح و رنگ آن وجود ندارد این محصولات به چند دسته تقسیم می شود:

گردنبند رومانتویی استیل کد RM 9010

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه مدل بافت

این اکسسوری های شیک به صورت واحد های کوچک در هم تنیده موجود می باشند که در مجموع رشته بسیار زیبایی از بدلیجات را تشکیل می دهند. این واحد های کوچک در هم تنیده دارای اشکال مختلفی بوده که هر کدام دارای جلوه بسزایی از هنر و زیبایی می باشند. در برخی از این رومانتویی ها در بین بافت های تشکیل دهنده آن پلاک های خیلی ریز و ظریفی وجود دارد که از جنس استیل هستند و دارای ضخامت خیلی کم به زیبایی هر چه تمام تر ظاهر شما می افزاید. ضخامت این بافت های زنجیر مانند معمولا بسیار کم می باشد و وزن آن ها نسبت به زنجیر های دیگر کم تر است.

این اکسسوری شیک دارای سه رنگ جذاب می باشد سفید طلایی و مسی رنگ های موجود از این تنوع بسیار زیبا هستند. پلاک های ریز موجود در بین زنجیر دارای شکل های گوناگونی از گل و برگ و ستاره و یا هر شی شکیل دیگر می باشد. دربرخی از مدل های رومانتویی استیل زنانه و دخترانه مدل بافت ممکن است زنجیر دارای یک رنگ و پلاک ها دارای رنگ یا رنگ هایی دیگر باشد.

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه مدل چند رشته ای

این مدل از انواع گردنبند رومانتویی استیل تشکیل شده از دو یا چند رشته از زنجیر های مدل بافت. این رو مانتویی جذاب دارای طرف داران بسیار زیادی در بین خانم های با سلیقه است و می توان آن را به صورت تکی یا به همراه یک گردنبند چوکر زیبا استفاده کرد تا جلوه بسیار بی نظیری به گردن شما بدهد. این رشته های زیبا می توان روی هم قرار گرفته باشند در هم تنیده شده باشند هم می توانند به صورت کوتاه بلند در دو ردیف یا بیش تر روی سینه قرار بگیرند. این مدل از رومانتویی های جذاب استیل زنانه را رومانتویی های لاینی نیز می گویند.

گردنبند رومانتویی استیل کد RM 9000

رشته ها ممکن است دارای یک پلاک یا بیش تر در ساختار خود باشند که این پلاک ها یا در بین بافت رومانتویی قرار دارند یا از رشته های زیبای آن آویزان می باشند. در این گروه از ارگونومی زیبا رنگ های زیبایی وجود دارد که به مخاطب های آن می افزاید. این رومانتویی بسیار شیک و متنوع بهترین مدل از رومانتویی های استیل زنانه و دخترانه است که در مهمانی ها و شو های لباس از آن ها استفاده بیش تری می شود.

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه مدل مرواریدی

این مدل یکی از اسپرت ترین مدل های موجود در بین گردنبند های رومانتویی زنانه و دخترانه است که تکمیل کننده ترکیبات پوشاک فانتزی می باشد. ساختار ان این گونه می باشد که مروارید های زیبا و متنوع با استفاده از یک نخ رشته ای از مروارید را به صورت زنجیر تشکیل می دهند که در وسط این بافت شکیل پلاکی از جنس استیل وجود دارد یا این پلاک از ان رشته مروارید اویزان است یا مروارید ها به دو سمت پلاک متصل می باشند.

رنگ ها و اندازه های این رشته های مرواریدی بسیار متنوع و زیباست که در بین دختران جوان دارای طرف داران بسیار زیادی شده است که در ست های اسپرت و فانتزی خود از آن استفاده می کنند.

Women Necklace

در نوعی دیگر از این رومانتویی های جذاب رشته ای از جنس استیل وجود دارد که مروارید های زیبا در فواصل هم اندازه بر روی این اکسسوری قرار گرفته اند. این مروارید ها دارای رنگ های فانتزی زیادی بوده و در کنار یک ست بی نظیر اسپرت جلوه خاصی پیدا می کند. رنگ زنجیر های موجود در این زیورآلات شکیل سفید طلایی و مسی می باشد. این گردنبند های رومانتویی زیبا می توانند ترکیبی از یک رشته مروارید با یک پلاک ساخته شده از مروارید نیز باشد. از این مدل بیش تر در فروشگاه های لباس اسپرت و در مزون های گوناگون استفاده می شود.

ویژگی های گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه

یکی از ویژگی های بسیار مهم این اکسسوری غیر قابل تشخیص بودن آن از نمونه های اصل و طلای خود می باشد. مدل های بافت و چند رشته ای و حتی برخی از مدل های مروارید از روی نمونه های بی نظیر طلای خود ساخته شده اند که جایگزین بسیار مناسبی به جای طلا می باشد. با گران شدن طلا افراد  همواره به دنبال یک محصول زیبا و دارای خصوصات مشابه اصل آن می باشند که هم ارزان باشد هم دارای کیفیت خیلی بالایی باشد. هم چنین این که در استفاده مداوم از آن دچار تغییر رنگ نشود و ثبات رنگ خود را حفظ کند.

این ویژگی های مهم گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه می باشد که در بین رقبای خود حرف اول را می زند.

 

آسان ترین روش برای خرید گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه

بهترین و آسان ترین و در عین حال سریع ترین روش خرید گردنبند استیل رومانتویی خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد که تمامی محصولات و تنوع و رنگ ها درش وجود دارد و افراد می توانند به راحتی و تنها با ورود به این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهند. بهترین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی موجود فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد است که با بهره گیری از محصولات بسیار زیاد و متنوع شما را در یک انتخاب درست راهنمایی می کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد