نیم ست استیل رنگ نقره ای

سناتورمد سه شنبه 26 فروردین 1399 - 02:55
نیم ست استیل رنگ نقره ای

نیم ست استیل نقره ای

نیم ست استیل رنگ نقره ای جزو آن دسته از نیم ست های استیل است که دارای تنوع بسیار و گوناگون بوده و ساختار ظاهری آن دقیقا مشابه نمونه های اصل و طلا می باشد. در بین خانم های جوان و زیبا این نیم ست استیل شهرت زیادی داشته و از نظر برخی از آن ها جلوه و شکیل بودن این رنگ از نیم ست استیل بسیار بیش تر از سایر رنگ ها است. نیم ست استیل رنگ نقره ای از روی سبک های طلا سفید اروپایی ساخته شده است که دارای انواع گوناگونی از طرح می باشد که هر فرد با در نظر گرفتن آناتومی صورت و گردن خود می تواند آن را انتخاب کند.

انواع ساختار نیم ست استیل رنگ نقره ای

این نیم ست دارای طرف داران زیادی در بین همه سنین مخصوصا خانم های جوان و دختران زیبا است که در هر سبک از لباس می توانند آن را استفاده کنند. با شرح ارگونومی این اکسسوری شکیل شما بیش تر با آن آشنا خواهید شد.

نیم ست استیل رنگ نقره ای تراش

این مدل از نیم ست استیل رنگ نقره ای دارای گونه های بسیار متفاوتی بوده که در بین خواهان بسیار داشته است. ساختار آن به گونه ای زیبا سعی در کنار هم قرار دادن یک ترکیب بی نظیر از هنر و خلاقیت دارند که بسیار شبیه به نیم ست های طلا سفید موجود در طلا فروشی های بازار ها دارد. این نیم ست در واقع از یک پلاک و یک زنجیر و یک گوشواره که مشابه پلاک آن است تشکیل شده است. پلاک آن به رو صورت وجود دارد. نوعی از آن شبیه به یک سطح صاف می ماند که بر رویش طرح هایی از اشکال و حروف مختلف به زیبایی تراشیده شده اند.

این پلاک های استیل شکیل بیش تر مناسب ست کردن با زنجیر بافت یا زنجیر براق استیل است.

نیم ست استیل رنگ نقره ای

گوشواره های آن دارای ساختار میخی یا آویز می باشند. اما بیش تر به صورت میخی موجود می باشند. برخی دیگر از آن دارای مجموعه ای از تراش های ظریف و بی نظیر است که ساختاری حجیم از یک شکل هندسی زیبا را خلق کرده اند. این ساختار هندسی ممکن است بیضی یا دایره و حتی لوزی و غیره باشد. در برخی از این نیم ست استیل رنگ نقره ای رگه هایی از رنگ طلایی نیز موجود است که در زیبایی آن نقش بسیار زیادی دارد. گوشواره این مدل از نیم ست استیل دارای حجم هایی از تراش می باشند که بیش تر به صورت آویز ساخته شده اند.

آویزی زیبا که یک تراش بی نظیر ب هان متصل شده است. زنجیر به کار رفته در این مدل از نیم ست استیل رنگ نقره ای تراش بیش تر به صورت زنجیر استیل بافت می باشد اما با توجه به سلیقه افراد به کار بردن هر زنجیری ممکن است.

نیم ست استیل رنگ نقره ای اسم

در این سری از نیم ست استیل رنگ نقره ای پلاک ها و گوشواره های از حروف یا اسم شخص مورد نظرتان ساخته می شوند و بهترین هدیه برای عزیزانتان می باشد. پلاک آن به این صورت است که اسم یا حرف اول مورد نظر شما بر روی یک قطعه استیل ساخته می شود و گوشواره آن نیز ترکیبی از این حروف می باشد. گوشواره های این نیم ست استیل اغلب به صورت میخی ساخته می شوند. برخی از این نیم ست ها ممکن است بر روی ساختار خود تراش های ریزی هم داشته باشند.

این سبک از نیم ست استیل بیش تر مورد پسند دختران زیبا و جوان قرار می گیرد. زنجیر ست شده با این ترکیب می تواند از هر نوعی باشد اما بیش تر از بافت زنجیری که واحد های کوچک در هم تنیده ساخته شده است. در ست های فانتزی و کلاسیک این نوع از نیم ست استیل استفاده بیش تری داد. به همین علت است که دختران جوان آن را بیش تر می پسندند. در ترکیباتی از این نیم ست استیل ممکن است از رنگ طلایی نیز استفاده بشود. در این صورت زیبایی بی نظیری را به ظاهر گردن و صورت شما خواهد داد.

نیم ست استیل رنگ نقره ای

نیم ست استیل رنگ نقره ای فیروزه

این نیم ست استیل شکیل دارای ظرافت و زیبایی بی نظیری می باشد که در ترکیبات کلاسیک مورد پسند تر است. در بین ارگونومی ظریف ان نگین هایی از جنس فیروزه وجود دارد که در اندازه های کوچک و بزرگ در ساختار های متفاوت مورد پسند همه خانم های اراسته قرار می گیرد. شکل ظاهری ان به صورت زنجیریست که بافت ها و تراش های زیبایی دارد و بر روی ان سنگ هایی از فیروزه های ابی بسیار شکیل با ترکیب نقره ای جلوه بی نظیری را خلق می کند. ساختار ان دارای تراش و بافت می باشد.

این تنوع و گستردگی باعث شده در صنعت مد و لباس هم کاربرد های زیادی داشته باشد. در مزون های لباس شب بیش تر از این اکسسوری زیبا استفاده می کنند با یک لباس شب مشکی مخمل این نیم ست استیل نقره ای فیروزه یک ست محشر را ایجاد می کند. گوشواره این نیم ست استیل بیش تر دارای ساختار آویز است که رشته ای از بافت یا تراش با وجود سنگ های فیروزه به آن متصل است. در برخی از مدل های این نیم ست استیل که دارای گوشواره میخی هستند یک سنگ فیروزه به صورت تک وجود دارد که آن به نوبه خود دارای جذابیت زیادی می باشد.

نیم ست استیل نقره ای مروارید دار کد N 8016

چند روش برای خرید نیم ست استیل رنگ نقره ای وجود دارد؟

در خرید نیم ست استیل نقره ای ابتدا باید به آناتومی صورت خود توجه کرد. در مرحله بعدی به ویژگی های بی نظیر این اکسسوری توجه نمود. این ویژگی به چند صورت است. اول این که این نیم ست استیل دارای رنگ ثابت است و به هیچ وجه دچار تغییر رنگ نمی شود. دوم این که این اکسسوری جزو بدلیجات ضد حساسیت است که به راحتی می توان در هر شرایط و برای مدت طولانی از ان استفاده کرد.

دوم قیمت ارزان آن است. در مقایسه با کیفیت بالایی که ارائه می دهد دارای قیمتی پایین نسبت به سایر اکسسوری ها است. بعد از دانستن این اطلاعات باید نحوه خرید این نیم ست استیل را دانست. بهترین و آسان ترین روش برای خرید نیم ست استیل رنگ نقره ای خرید از فروشگاه های اینترنتی است که در این زمینه موفقیت بسیار کسب کرده اند. در میان آن ها فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد توانسته با ارائه محصولات با کیفیت در زمینه نیم ست استیل شهرت بسیاری را پیدا کرده که با خرید ارزان و آسان از این فروشگاه می توان یک خرید خوب را دارا بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد