زنجیر گردن مردانه استیل

سناتورمد پنجشنبه 12 تیر 1399 - 12:49
زنجیر گردن مردانه استیل

زنجیر گردن مردانه استیل

زنجیر گردن مردانه استیل از جمله اکسسوری های پر طرف دار در بین آقایان و پسر جوان می باشد که علاوه بر ظرافت در ساخت دارای تنوع بسیاری است. ساختار ان به گونه ایست که هر سنی را به خود جلب می کند. در بین تمام افراد که خواهان جمال و شیک بودن هستند و ظاهر اراسته برایشان اهمیت بسیاری دارد این زنجیر گردن مردانه استیل شناخته شده می باشد و به استایل اقایان و تیپی که در پوشش خود دارند کمک فراوانی می کنند.

این زیورالات شکیل برای اقایان جزو جدید ترین ها می باشد که از روی زنجیر گردن مردانه طلا اصل ساخته شده است و به همان ظرافت و جذابیت. این زیبایی به چند گروه در زیر تقسیم بندی می شود:

زنجیر گردن مردانه استیل مدل بافت

این اکسسوری شیک دارای ساختاری بسیار زیبا می باشد و در عین حال برازنده یک مرد ایرانیست. این زنجیر گردن مردانه استیل تشکیل شده از واحد های کوچک هستند که در هم تنیده شده و یک زنجیر بلند را تشکیل می دهند. زیبایی این زنجیر گردن مردانه استیل به شکل ظاهری این واحد های کوچک بستگی دارد. این واحد ها در اشکال مختلفی مثل دایره مستطیل و مربع هستند که بیش تر در نمونه ای با واحد مستطیلی محبوبیت زیادی دارند. ضخامت و اندازه این زنجیر ها بسته به اندازه همین واحد های تشکیل دهنده اش دارد.

زنجیر گردن مردانه

بسیاری از اقایان تمایل به استفاده از زنجیر هایی با ضخامت زیاد دارند اما این بدان معنا نیست که زنجیر های باریک خواهان ندارند. در واقع مدل باریک زنجیر گردن مردانه استیل بیش تر مورد پسند پسران جوان است و برای اقایانی که برای ست کردن با کت شلوار های خاص به دنبال چنین اکسسوری هایی هستند مناسب می باشد. در برخی از انواع این بدلیجات به روز روی واحد های تشکیل دهنده ان تراش های زیبا و ظریفی با مهارت تمام و با استفاده از ابزارالات حرفه ای طراحی شده اند که محبوب ترین ان ها طرح ورساچ می باشد.

زنجیر گردن مردانه استیل مدل طنابی

زنجیر گردن مردانه استیل مدل پیچ به مانند یک طناب می باشد که به دور گردن پیچانده شده است. ضخامت این زنجیر های شیک متفاوت است. در برخی از انواع ان با ضخامت کم افراد تمایل دارند که با یک پلاک زیبا و خاص ان را ست کنند و به ظاهر خود جلوه بی نظیری بخشید. ولی به طور کلی این زنجیر گردن مردانه استیل را در ضخامت های بالا و به صورت تک بدون پلاک استفاده می کنند.

در انواع مختلفی از ان یک دست بند مشابه خود داشته که با ان هماهنگ شده و جذابیت گردن و صورت شما را دو چندان می کند. این نمونه ها کاملا مشابه نمونه های طلا و اصل بوده و تشخیص ان بسیار سخت است و رنگ تشکیل دهندشان همانند طلای اصل سفید و طلایی می باشد.

زنجیر گردن مردانه استیل

زنجیر گردن مردانه استیل مدل براق

این مدل از زنجیر گردن مردانه جزو ان دسته از زنجیر هایی بوده که افراد جذاب و مردان شیک که ظاهرشان برایشان دارای اهمیت است جذبشان می شوند و یک اکسسوری فوق العاده شیک برای استفاده با هر نوع لباسی است. مخصوصا مناسب لباس هایی در سبک کلاسیک در برخی کت شلوار های اسپرت که در سبکی اروپایی طراحی می شوند است. این نوع از بدلیجات همواره تحت تاثیر بسیاری از مخاطبان خود قرار گرفته و همواره بر اساس نوع تقاضای افراد نمونه ای بروز به بازار عرضه می گردد.

رنگ این اکسسوری سفید و طلایی می باشد اما بیش تر در رنگ سفید شهرت دارد. بافت ان به صورت یک نوار براق ساده می باشد که هیچ گونه تراش و یا طرحی دیگر بر روی ان وجود ندارد.

زنجیر گردن مردانه استیل مدل مهره ای

این مدل بسیار شکیل و زیبا به صورت رشته ای از مهره که عموما به رنگ مشکی است به جای زنجیر قرار داشته که در بین آن پلاکی از جنس استیل واقع شده است. در واقع مهره ها در دو طرف پلاک زیبا متصل هستند. این پلاک ها بسیار گوناگون می باشند. گونه معروف و پر مخاطب ان پلاکی با اسم خدا داشته که دارای فونت های متفاوتیست. این پلاک زیبا که در وسط مهره ها قرار دارد باعث خاص بودن این نوع از زنجیر گردن مردانه استیل مدل مهره ای شده که امروزه در بین جوانان بیش تر شهرت یافته است.

در یک روز خاص این گردنبند زیبا می تواند هدیه ای ویژه برای شخص محبوب ما باشد و یا یک یادگاری شیک به یک دوست. پلاک های این نمونه از طرح های طلا ساخته شده و هر چیزی را شامل می شود مثل اشیاء مختلف و اسم های گوناگون. مهره های تشکیل دهنده این گردنبند نیز رنگ های گوناگونی دارد ولی بیش تر در رنگ مشکی و قهوه ای محبوب است.

خرید زنجیر گردن مردانه استیل

بدلیجات عموما به چندین جنس مختلف تقسیم می شوند که در انتخاب ان ها باید به نکاتی توجه کرد. ابتدا باید گفت که بهترین نوع بدلیجات جنس استیل بوده که دارای خصوصیات خاصیست که باعث شده در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد. این خصوصیات مربوط به کیفیت بالای ارائه شده توسط این جنس از فلز می باشد که مهم ترین و خاص ترین ان در بین بقیه بدلیجات رنگ ثابت بودن ان است.

زنجیر گردن مردانه استیل

به این گونه که حتی در ارتباط با اب یا سایر مواد و حتی عرق کردن در محیط هایی مثل باشگاه و یا استخر دچار هیچ گونه تغییر رنگی نمی شود و حتی رنگ پریدگی هم در ان رخ نمی دهد و به این دلیل مناسب ترین اکسسوری برای اقایانست که تمایل به رفتن به استخر دارن که با خیال راحت این زیورالات را استفاده کنند. دومین ویژگی مهم ضد حساسیت بودن ان است به این گونه که در باشگاه یا در محیط های مرطوب در تماس با پوست شما ان را دچار جوش و اگزما نمی کند و حتی قرمزی جزئی هم بر جا نمی گذارد.

در کنار این ها قیمت مناسب زنجیر گردن مردانه استیل در مقابل کیفیت بالای ارائه شده ان به حدی است که این خرید را به خریدی مقرون به صرفه تبدیل کرده. در میان تمام راه های خرید از این اکسسوری همواره باید روشی را انتخاب نمود که هم قابل اعتماد درباره کیفیت محصولات باشد هم محصولات فراوانی و متنوعی را ارائه دهد.

مراجعه و خرید از فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد در زمینه فروش اکسسوری هایی از قبیل زنجیر گردن مردانه استیل موفق بوده و محیطی امن را برای خرید این محصولات فراهم اورده تا با خرید از این فروشگاه بزرگ اینترنتی و دریافت رایگان محصول مورد نظر شما را در یک خرید مناسب و اسان و در عین حال سریع یاری می کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد