انگشتر عقیق

سناتورمد یکشنبه 20 مهر 1399 - 22:18
انگشتر عقیق

انگشتر عقیق 

انگشتر عقیق از جمله برترین محصولاتی می باشد که با ساختاری متفاوت برای تمامی افراد استفاده می شود و می تواند سبب زیباتر دیده شدن انگشتان آن ها شود. این محصول خاص برای افراد مختلف چه آقایان چه خانم ها کاربرد دارد و می تواند برای این افراد مورد پسند قرار گرفته شود. از این رو یکی از محصولات جدید و کار بردی برای افراد بوده است. سنگ عقیق به تنهایی نیز خواص دارویی دارد و از زمان های گذشته برای برخی موارد به کار می رفته است. این انگشتر عقیق از نظر برخی افراد و علما دارای خاصیت بسیار خوبی می باشد که زیبایی نیز دارد.

انگشتر عقیق

با وجود خاصیت درمانی انگشتر عقیق دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد و می تواند به عنوان زیور آلات دائمی برای افراد استفاده شود. زیورآلاتی که به صورت مداوم برای افراد استفاده می شود دارای ظرافت و زیبایی هستند که همگی این مزیت ها و ویژگی ها در انگشتر عقیق خلاصه شده است. با این حال است که تنوع در سبک های ساختاری این محصول گران قدرزیاد می باشد و می تواند بهترین گزینه برای افراد خاص باشد. محصول مورد نظر پر طرفدار ترین انگشتر می باشد که با سنگ های زینتی نمایان شده است و شهرت بسیار دارد.

از نظر خاصیت درمانی این محصول در بالا ترین درجه قرار دارد و در بین تمامی سنگ هایی که دارای این خاصیت هستند به فروش می رسد. از این رو می توان با تنوع بالا آن را خریداری کرد و به بهترین شکل به رضایت در زیورآلات خاص و منحصر به فرد خود رسید. انگشتر عقیق ویژگی هایی دارد که به صورت زیر دسته بندی شده اند.

خواص درمانی انگشتر عقیق

انگشتر عقیق را از زمان های قدیم به اسم انگشتری برای کسب آرامش روح و روان و سلامتی می شناختند و افراد مختلف از وجود آن بهره مند می شدند. با این وجود در رینگ های اصل و منحصر به فرد قرار می گرفت و به محصولی خاص تبدیل می شد. انگشتری که به نام انگشتر عقیق شهرت دارد دارای طراحی های گوناگونی می باشد که تمامی سلیقه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند برای آن ها مناسب باشد. افراد با سلیقه های مختلف قادر به انتخاب انگشتر دلخواه خود در میان انگشتر های مختلف می باشند.

انگشتر عقیق

این سنگ قیمتی و درمانی انرژی بسیار مثبتی برای افراد دارد و می تواند فواید زیادی داشته باشد. از این رو طرفداران این سبک از انگشتر ها زیاد بوده است و هم در نمونه های اصل و هم در نمونه بدلیجات با بیش ترین میزان به فروش می رسد. انگشتر عقیق رنگ زیبایی دارد و دارای چند رنگ است. اما در ظاهر بهترین زیبایی را دارد و براقیت خاصی نیز در آن ایجاد شده است. از این رو سنگ های قیمتی و دیگر را کنار گذاشته و به سمت این محصول جذب می شوند.

نکته دیگری که در این انگشتر عقیق وجود دارد این است که می توان بر حسب علاقه خود محصول را سفارش داد و بعد از طراحی آن را خریداری کرد. ساخت این انگشتر ها توسط طراحان حرفه ای صورت می گیرد و ابزار های خاصی و حرفه ای نیاز است. از این رو می توان در فرصت مناسب نمونه محبوب افراد را ساخت و به آن ها برای خرید اهدا کرد. خواص درمانی که در انگشتر عقیق وجود دارد در احادیث نیز ذکر شده است و می تواند سبب آرام شدن دل و جلوگیری از استرس افراد استفاده شود.

در تاریخ نیز از انگشتر عقیق یاد شده است و می تواند جزو محصولات جذاب و کاربردی باشد. در زمان های بسیار دور مانند زمان ائمه تصور می شد که با داشتن این محصول آشوب و دلهره از دل بیرون می آید و هر کس که دارای این زیورآلات باشد علاوه بر زینت بخشیدن به ظاهر خود دارای شادابی و نشاط می باشند. با این وجود است که تعداد زیادی از انگشتر عقیق توسط افراد خریداری می شد و یا به صورت دست ساز ساخته می شد. از آن زمان تا به الان همواره خرید این محصول در بین افراد باب و رایج می باشد و می تواند مناسب باشد.

روش تشخیص انگشتر عقیق اصل از بدل

انگشتر عقیق

انگشتر عقیق اصل است که دارای خواصی است که در بالا به آن اشاره کرده ایم اما به طور کلی مانند محصولات اصل و طلا این انگشتر عقیق نیز دارای نمونه هایی در بدلیجات هستند که اصل نبوده و خاصیتی ندارند در واقع تنها زیبایی ظاهری داشته و برای این جذابیت استفاده می شود. انگشتر عقیق هم در انواع مردانه وجود دارد و هم در انواع زنانه موجود می باشد. از این رو تشخیص اصل از بدل نیز موردی بسیار مهم بوده است که با توجه به تنوع در ساختار این محصول باید به آن توجه کرد و مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

سنگ عقیقی که در انگشتر عقیق به کار می رود دارای براقیت و شفافیت می باشد که می تواند بهترین کاربرد را داشته باشدو  ظاهری منحصر به فرد داشته باشد. علاوه بر این موارد سنگ عقیق برروی شیشه خط می اندازد .از این رو برای آزمایش محصول از بدل باید بر روی شیشه آن را کشاند تا مشاهده تغییرات بر روی شیشه بود. اگر تغییری دیده نشود در واقع انگشتر عقیق دارای جنس اصل می باشد ولی اگر خط و خش بر روی شیشه کشیده شود می توان با اطمینان گفت که این محصول بدل می باشد و نمی توان به عنوان محصول اصل از آن یاد کرد.

علاوه بر این موارد اگر با دقت داخل نگین انگشتر عقیق را مشاهده کنید می توانید ببینید که این بخش دارای حالت حباب مانند است و یا شبیه به لانه زنبور بوده است. از این رو کاملا می توان از اصل بودن آن مطمئن بود و دانست که بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کرده اید. با این وجود است که به آسانی نیز می توان از اصل بودن محصول و بدل بودن آن اطمینان حاصل کرد و خرید خود را انجام داد. در برخی مواقع نیز این محصول خاص را می توان با شعله آزمایش کرد. چرا که این نگین با آتش و شعله سوزانده نمی شود.

انگشتر عقیق

سوزانده نشدن سنگ عقیق باعث کسب اطمینان درباره اصل بودن آن است. در صورتی که محصولات بدل از جنس پلاستیک می باشند و با شعله و حرارت سوزانده می شود. حتی اگر نگین انگشتر عقیق از جنس شیشه نیز باشد با حرارت آب شده و از بین خواهد رفت. از این رو می توان گفت که تشخیص بدل از اصل در منزل آسان بوده است و توسط هر شخصی امکان پذیر می باشد. محصول مورد نظر قادر به کسب رضایت افراد بوده است و با توجه به رنگ های سفید و زرد و قرمزی که دارد هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

سفارش ساخت انگشتر عقیق

برخی از فروشگاه ها امکان خرید و سفارش ساخت اکسسوری دلخواه را دارند و با توجه به سلیقه خود این محصولات را طراحی کرده و یا از روی طرحی دیگر کپی می کنند. با این وجود طراحان و سازندگان می توانند با مواد اولیه دلخواه و مناسب بودجه افراد محصول را بسازند و بتوانند انگشتر عقیق را مطابق با آن چه افراد از محصول می خواهد خریداری کنند. با این شرایط است که ساخت این محصول متنوع بوده است و طراحی آن نیز گوناگون می باشد. طراحی انگشتر عقیق با توجه به سلیقه آن ها صورت خواهد گرفت.

انگشتر عقیق

رینگ هایی که حلقه انگشتر را شامل می شوند متفاوت می باشند و با طرح های تراش و خاص به فروش می رسند. افراد می توانند با توجه به آن چه که می خواهند رینگ انگشتر عقیق را انتخاب کرده و نگین را نیز بر روی آن بگذارند. از سوی دیگر برخی از این رینگ ها قابل سفارش نیز بوده اند. طراحان و سازندگان انگشتر عقیق می توانند محصول را با توجه به آن چه که مخاطب می خواهد سفارش دهند و گونه ای جذاب و خاص را برای خود داشته باشند. از این رو تمامی مراحل ساخت این محصول با دقت و توجه و علاقه افراد ایجاد می شود.

انگشتر عقیق بدل

این محصول خاص نیز مانند محصولات دیگر و زیورآلات دیگر دارای جنس بدل نیز می باشد و می تواند به مانند محصولات اصل خریداری شود. نمونه های بدل این محصول دارای رینگ استیل بوده است و در برخی مواقع نیز دارای جنس نقره می باشند. سنگ ها نیز رنگی مشابه با سنگ عقیق اصل دارند اما در مواردی که در بالا به آن اشاره کرده ایم با اصل تفاوت دارد. از این رو انگشتر عقیق بدل نیز همانند محصولات اصل دارای طرفداران بسیاری بوده است و می تواند پر فروش باشد. با توجه به قیمت بالای محصولات اصل می توان از این زیورآلات خریداری کرد.

انگشتر عقیق

خرید بدلیجات با قیمت کم صورت می گیرد و می تواند برای علاقه مندان محصولی مشابه با آن چه که انگشتر عقیق اصل دارد ایجاد کند. قیمت خرید ارزان می باشد به همین خاطر تمامی افراد قدرت خرید آن را دارند.

خرید انگشتر عقیق و یا سفارش ساخت آن

انگشتر عقیق را می توان با توجه به آن چه که در طراحی های فروشگاه های مختلف وجود دارد سفارش داد و از آن بهره مند بود. این محصول هم می تواند جداگانه توسط افراد سفارش داده شود و هم می توان به صورت حاضری آن را خریداری کرد. محصولاتی که به صورت آماده در فروشگاه های زیور آلات وجود دارند با قیمتی مناسب به فروش می رسند اما محصولاتی که به عنوان بدلیجات موجود هستند دارای قیمت های متفاوت بوده اند. این قیمت ها بر اساس مرغوبیت و کیفیت تعیین می شود.

کیفیت بالایی که در بدلیجات و انگشتر عقیق بدل ایجاد می شود می تواند دوام و طول عمر محصول را افزایش دهد. از این رو پر فروش می شود و افراد زیاد تری به سمت خرید آن جذب می شوند. برای خرید انگشتر عقیق در جنس بدل می توانید به فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتور مد مراجعه کنید و محصول را به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد